МОДЕЛЬ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

В УМОВАХ АДАПТИВНОГО КАРАНТИНУ

У залежності від епідемічної зони організація освітнього процесу можлива у звичайному, змішаному чи дистанційному режимі.

1. Основні принципи:

Модель організації освітнього процесу в закладі освіти в умовах адаптивного карантину («зеленого», «жовтого», «помаранчевого» та «червоного» рівнів небезпеки):

1.1. Раціонально поєднує різні форми навчання: очну, дистанційну, змішаний формат (очно-дистанційну).

1.2. Раціонально поєднує різні форми навчання: очну, дистанційну, змішаний формат (очно-дистанційну).

1.3. Гарантує збереження неперервності освітнього процесу.

1.4. Спрямована на безпеку учасників освітнього процесу (мінімізацію ризику інфікування здобувачів освіти та педагогічних працівників, дотримання їх соціального дистанціювання, уникнення перевантаження учнів для збереження їхньої імунної системи).

1.5. Забезпечує засвоєння учнями знань, набуття вмінь, формування компетентностей, які визначені у Державних стандартах та навчальних програмах.

1.6. Забезпечує соціалізацію дітей (окрім «червоного» рівня).

2. Пріоритетна форма організації освітнього процесу відповідно до рівня небезпеки:

2.1. «зелена зона» - освітній процес здійснюється наближено до «звичайного» формату за очною формою навчання;

2.2. «жовта» та «помаранчева зони» - перевага надається змішаному формату (частково - за очною, частково – за дистанційною формою);

2.3. «червона зона» - проводиться дистанційне навчання.

3. Рекомендовані організаційні зміни:

3.1. Визначений режим роботи закладу за очною та змішаною формами:

- запровадження змінного навчання (розведення у часі початку уроків);

- поділ класів на групи (для почергового відвідування школи);

- організація проведення частини уроків у дистанційній формі навчання;

- скорочення тривалості уроків тощо.

3.2. Для забезпечення проведення дезінфекції та провітрювання приміщень, організації харчування визначити тривалість перерв не менше 10хвилин.

3.3. Організувати режим роботи груп подовженого дня з дотриманням соціального дистанціювання. Більшу частину занять проводити у великих приміщеннях закладу та на свіжому повітрі.

3.4. Виділити дні, уроки для проведення індивідуальних консультацій онлайн для окремих груп, класів, паралелей.

3.5. Викладання окремих предметів (художньо-естетичного напряму, інформатики, фізичної культури, технологій) проводити в онлайн-режимі з консультативним днем офлайн.

3.6. При складанні розкладу надати пріоритет проведенню уроків парами.

3.7. Використовувати кабінетну систему лише для поділу класу на групи при вивченні окремих предметів (іноземна мова, українська мова, інформатика). За кожним класом закріпити навчальний кабінет.

3.8. Невикористання окремих годин варіативної складової навчального плану.

3.9. При складанні графіка харчування учнів врахувати площу обіднього залу/буфету, кількість столів для забезпечення соціального дистанціювання школярів.

3.10. Внести зміни до графіка роботи окремих педагогічних працівників, обслуговуючого персоналу.

Кiлькiсть переглядiв: 271

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.