ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням педагогічної ради

протокол №6 від 31.08.2020

Директор ___________ Г.П.Станіславська

Тимчасовий порядок організації освітнього процесу в гімназії «Тривіта» в період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хворобиCOVID-19

Даний порядок розроблений відповідно до статті 40 Закону України

«Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»,

постанови Головного державного санітарного лікаря України № 50 від 22.08.2020 «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв’язку поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)», листів МОН України№1/9-420 від05.08.2020 «Щодо організації роботи закладів загальної середньоїосвіти у 2020/2021 навчальному році», від 29.07.2020 № 1/9-406 «Про підготовку закладів освіти до нового навчального року та опалювального сезону в умовах адаптивного карантину», від 04.08.2020 № 1/9-419 «Щодо необхідності створення безпечних умов для організованого початку 2020/2021 навчального року», листа ДОН ЛОДА №21-1814/0/20 від 21.08.2020 «Рекомендації департаменту освіти і науки Львівської облдержадміністрації щодо організації безпечного освітнього середовища в умовах пандемії», листів Управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради від 14.08.2020 № 4-2601-25098, від 28.08.2020р. 34-2601-26503 «Рекомендації Управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради для належної організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти під час карантинних обмежень»,з метою забезпечення інфекційноїбезпеки угімназіїта організації повноцінного освітнього процесу.

Відповідно до рекомендацій МОЗ, ВООЗ,МОН, пріоритетами приорганізації освітнього процесу в умовах адаптивного карантину є:

  • безпекаучасниківосвітньогопроцесу;
  • забезпеченнязасвоєнняучнямизнань,набуттявмінь, формуваннякомпетенцій, яківизначені у Державних стандартах та навчальнихпрограмах;
  • забезпеченнясоціалізаціїдітей;
  • збереження здоров’я учасників освітнього процесу;
  • уникненняперевантаженнядітей;
  • забезпечення виконання вимог щодо організації протиепідемічних заходів в умовах адаптивного карантину з урахуванням регламентуючих документів.

У зв’язку із епідеміологічною ситуацією в Україні, освітня діяльність буде організована в залежності від рівня епідеміологічної небезпеки поширення коронавірусної хвороби (COVID-19) 2020/2021 навчальний рік у гімназії «Тривіта» розпочнеться відповідно до особливостей епідеміологічної ситуації в місті Львові, а саме:

1) «зелений», «жовтий» або «помаранчевий» рівень епідемічної небезпеки

- відвідування закладу освіти здобувачами загальної середньої освіти дозволено в звичайному режимі з дотриманням нижченаведених умов;

2) «червоний» рівень епідемічної небезпеки - відвідування закладу освіти здобувачами загальної середньої освіти заборонено, а отже, освітній процес забезпечується з використанням технологій дистанційного навчання.

Порядок організації освітнього процесу в умовах «зеленого»,

«жовтого», «помаранчевого» та «червоного» рівнів епідемічної небезпеки

І. Особливості роботи гімназії в умовах карантину

«Зелена» зона

1. Вхід до гімназії дозволяється лише за наявності захисної маски або респіратора. Педагогічні працівники, здобувачі освіти можуть не використовувати захисні маски під час проведення занять у навчальних приміщеннях. Під час пересування приміщеннями закладу освіти використання захисних масок є обов'язковим. Водночас для учнів 1-4 класів вхід до гімназії та пересування приміщеннями дозволяється без використання захисноїмаски або респіратора.

2. Допуск до роботи персоналу гімназії здійснюється на підставі термометрії безконтактним термометром. Працівники з ознаками гострого респіраторного захворювання або з підвищеною температурою тіла понад37,20С не допускаються до виконання своїх обов’язків. У разі виявлення працівника з підвищеною температурою тілапонад 37,2⁰Сабоізсимптомами гострого респіраторного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей)працівник до роботи не допускається. Протакий випадок медична сестра повідомляє директорагімназії або чергового адміністратората робить відмітку в журналіконтролю термометрії пронедопущення до роботи.При появіпідвищеної температури тілапонад 37,2⁰С або ознак гострого респіраторного захворюваннявдома, працівник повідомляє адміністрацію гімназії та не виходить на роботу, одночасно звертаючись за медичною допомогою.

3.Педагогічними працівниками перед початком занять проводиться опитування учнів щодо їх самопочуття та наявності симптомів респіраторної хвороби. У разі виявлення в учня ознак гострої респіраторної хвороби необхідно терміново повідомити медичну сестру та чергового адміністратора; медична сестра тимчасово ізолює здобувача освіти в спеціально відведеному приміщенні гімназії, черговий адміністратор інформує батьків (інших законних представників), приймається узгоджене рішення щодо направлення учня до закладу охорони здоров’я.Медична сестра веде облік таких здобувачів освіти.Після вилучення особи з симптомами інфекційної хвороби в приміщенні, де вона перебувала, проводиться провітрювання поза графіком та дезінфекція висококонтактних поверхонь.

4.Якщо хоча б один учень заразиться коронавірусом, то весь клас має йти на самоізоляцію, для нього організовується дистанційне навчання.

5.Після того, як здобувач освіти з підвищеною температурою тіла або респіраторними симптомами був відсторонений від освітнього процесу, до гімназії дитина може повернутись лише після одужання та отримання довідки від лікаря про те, що вона здорова та може бути допущена до відвідування закладу освіти.

6. Забороняється допуск до закладу освіти батьків або супроводжуючих осіб, крім осіб, що супроводжують дітей з інвалідністю. Спілкування педагогічних працівників з батьками здійснюється дистанційно за допомогою будь-яких засобів зв’язку.

7. На час проведення протиепідемічних заходів призупиняється чергування 5-9 класів по гімназії.

8. Усі працівники та здобувачі освіти проходять інструктажі щодо запобігання поширенню коронавірусної інфекції (COVID-19), дотримання правил респіраторної гігієни та протиепідемічних заходів, профілактичні навчання, зокрема щодо одягання, використання, зняття засобів індивідуального захисту, їх утилізації.

9. Дотримання працівниками та здобувачами освіти правил особистої гігієни, соціального дистанціювання, уникнення масових скупчень обов’язкове.

10. Усі працівники закладу, школярі після використання засобу індивідуального захисту (1 маска на 3 год роботи) повинні ретельно вимити руки з милом або обробити антисептичним засобом.

11. Використані маски, респіратори слід викидати лише у відповідні контейнери з позначкою.

12. Педагогічним працівникам необхідно уникати організації видів діяльності, які вимагають безпосереднього фізичного контакту між учнями:зменшити кількість комунікаційних вправ, не використовувати групових ігор, що передбачають тактильний контакт. Ранкові зустрічі проводити із дотриманням соціальної дистанції.

13. Обмеження щодо проведення масових заходів (нарад, зборів тощо) в закритих приміщеннях - крім заходів, необхідних для забезпечення функціонування школи.

«Жовта» зона

Виконуються всі вимоги «Зеленої» зони і враховуються наступні обмеження:

-забороняється проводити масові виховні заходи у приміщеннях;

-забороняється проведення екскурсій.

«Помаранчева» зона

Виконуються всі вимоги «Зеленої та Жовтої» зон і враховуються наступні обмеження:

- для запобігання утворенню скупчення учасників освітнього процесу, у

розкладах занять буде передбачено різний час початку та закінчення занять для різних класів;

- щоб мінімізувати безпосередній фізичний контакт між учнями, кількість комунікаційних вправ буде зменшено, як наприклад, ранкове коло.

-з урахуванням епідеміологічної ситуації, згідно рекомендацій МОН та рішення педагогічної ради, може бути змінено терміни канікул, початку і завершення семестрів;

-за можливості проводитимуться уроки на свіжому повітрі з окремих навчальних предметів: ЯДС, Я у світі, природознавство, уроки фізичної

культури, уроки музичного та образотворчого мистецтва, трудового навчання, вивчення окремих тем з біології, географії, фізики, української та зарубіжної літератур, християнської етики, історії;

- буде складений графік відвідування учнями школи при змішаному

навчанні.

ІІ.Організація навчальних занять

«Помаранчева» зона

1. Початок занять у 1-9-х класах:

Початок Класи
9.00 (вхід 1) 1; 2
8.50 (вхід 1) 3; 4
9.00 (вхід 1) 1; 2
8.50 (вхід 1) 3; 4

2. Освітній процес плануємо відповідно до визначених Урядом рівнів епідемічної небезпеки поширення COVID-19, причому доцільно дотримуватися певних моделей організації змішаного та традиційного навчання (таблиця 1). При цьому потрібно підкреслити, що в будь якому випадку вчитель має готувати й розміщувати матеріали на освітній платформі. Для організації освітнього процесу гімназії потрібно використовувати освітню платформу Google Classroom (для початкової школи- ClassDojo), що забезпечить персоналізований доступ всіх учасників освітнього процесу для виконання своїх освітніх ролей виконання професійних завдань. Вчителі — для розміщення навчальних та дидактичних матеріалів в електронному форматі, учні — для отримання навчальних матеріалів та розміщення власних виконаних завдань, адміністрація — для моніторингу процесу та результатів навчальної діяльності.

Модель навчального процесу Опис Онлайн складова Використання освітньої платформи (у відсотках)
Традиційне навчання Навчальні матеріали подають­ся в усній або письмовій формі, у тому числі з використанням цифрових технологій; навчаль­на взаємодія (синхронна офлайн) відбувається у класі; асинхронна онлайн-взаємодія здійснюється за потреби для персоналізованого навчання; для дітей, що хворіють, доціль­но передбачити онлайн-консультації (синхронний онлайн) Зелена зона Платформа як середовище доставки контенту: вчитель розміщує деякі матеріали, надає учнями доступ та ме­тодичні рекомендації щодо використання для повторен­ня, закріплення (асинхронна онлайн взаємодія) матеріалу очного навчання 1—20 % (для підтрим­ки традиційного нав­чання) Передбачається асинхронна онлайн- взаємодія для вивчен­ня та закріплення на­вчального матеріалу
Традиційне навчання з фрагментарним використанням технологій електронного навчання Використовуються цифрові мережні технології та освітня платформа, але здебільшо­го для доставки навчального матеріалу й вирішення ор­ганізаційних питань в рам­ках традиційного навчання за конкретною дисципліною (офлайн синхронна взаємодія, навчання у класі) Жовта зона Поданий контент не дублює повністю зміст уроку та на­дається в повному обсязі за потреби/вимоги окремим учням. Моніторинг та оціню­вання навчальних досягнень шляхом тестування та про­ведення опитування (онлайн асинхронна взаємодія) 1—29 %
Змішане навчання Мережеві технології та освіт­ня платформа використову­ються не тільки для доставки навчального матеріалу, але й для виконання завдань, співпраці та іншої навчальної взаємодії. Застосовується син­хронна та асинхронна форма онлайн-навчання. Очне нав­чання зорганізується для учнів початкової школи, першого та випускного класів, для реш­ти учнів — для навчання при­родничих дисциплін (від 30 до 50 % передбачених уроків в тиждень: для консультацій та інтерактивної колаборації Помаранчева зона Синхронна онлайн-взаємо- дія: консультування (за за­питом чи за розкладом), оці­нювання робіт Обов'язкова вчасна (не від- термінована в часі) реакція вчителя на зворотний зв'я­зок з учнями (чи опрацьо­вані матеріали, чи виконане завдання, чи потрібна додат­кова консультація) 30—79 %
Дистанційне навчання Уся навчальна діяльність і до­ставка навчального матеріалу здійснюється за допомогою мережевих технологій та ви­користання освітньої плат­форми. Очне навчання не пе­редбачається Червона зона Онлайн (асинхронна) взає­модія для пояснення нового матеріалу (запис відео, вебінарів тощо); постановки завдань лабораторних робіт тощо 80%—100%

3. Освітню платформу, наповнену змістом, можна використовувати в двох форма­тах — асинхронному та синхронному, кожен із яких має свої переваги та обмеження (таблиця 2).

Таблиця 2

Формат Переваги Обмеження
Асинхронний — гнучкість графіка освітнього процесу; — можливість учню засвоюва­ти програму у власному темпі; — доступність навчальних ма­теріалів у будь-який час — неможливість швидко отримати зворотний зв'я­зок від вчителя при нерозумінні навчального ма­теріалу; — складність розвитку навичок, які вимагають взаємодії з вчителем під час їх відпрацювання (на­приклад, гри на музичному інструменті, правильне вимовляння під час вивчення іноземної мови тощо); — високі вимоги до самостійності учнів
Синхронний — швидкий зворотний зв'язок з учителем; — організація роботи в групах; —мотивація до навчання в про­цесі спілкування та співпраці — складність здійснювати індивідуальне навчання; — залежність ефективності навчання від особисто­сті вчителя та його професійних та цифрових ком­петентностей; — високі вимоги до якості зв'язку під час занять

4. Застосування змішаного навчання може відбуватися за різними моделями взаємодії учителя й учнів у контексті доступу до Інтернету, а також наявності технічного та програмного забезпечення. Відповідно до кожної моделі можуть бути застосовані відповідні технології навчання (таблиця 3).

Модель Учитель Учні Особливості
1 Доступ до Інтернету, на­явність технічного та про­грамного забезпечення Доступ до Інтернету, на­явність технічного та про­грамного забезпечення Реалізація освітнього процесу, що максимально імітує аудиторне (у режимі відеоконференції), викори­стання інноваційних технологій нав­чання (перевернуте, дослідницьке, проблемне навчання, взаємонав- чання тощо60)
2 Доступ до Інтернету, на­явність технічного та про­грамного забезпечення Відсутність доступу до Інтернету та (або) від­сутність технічного, про­грамного забезпечення Розроблення вчителем дидактично­го й навчально-методичного мате­ріалу в електронному вигляді, ство­рення відеороликів уроків
3 Відсутність доступу до Інтернету та (або) від­сутність технічного, про­грамного забезпечення Доступ до Інтернету, на­явність технічного та про­грамного забезпечення Максимальне використання відкри­тих освітніх ресурсів
4. Відсутність доступу Ін- тернету та (або) відсут­ність технічного, про­грамного забезпечення Відсутність доступу до Інтернету та (або) від­сутність технічного, про­грамного забезпечення Використання застосунків для смартфонів для навчальної взаємо­дії з учнями

5. Під час дистанційного навчання доцільно використовувати такі інноваційні технології навчання, як перевернутий клас (таблиця 4) та взаємонавчання. Схема перевернутого навчання відображена в таблиці 4.

Навчальна діяльність Синхронне навчання Асинхронне навчання
Вчителя Організація та проведення: кон­сультацій, надання відповідей на запитання учнів, розбір типо­вих завдань, обговорення осо­бливостей вивчення теми, можуть бути ігри, вправи, дискусії, демон­страція експериментів тощо Підготовка матеріалів для вивчення: відеолекцій, аудіолекцій, вебсайтів з контентом, онлайн-чатів тощо (розміщення їх на освітній платформі або передавання учням за допомогою мережних тех­нологій)
Учнів Консультування з вчителем, обго­ворення з учнями, дискусії, захист розроблених проєктів Виконання завдання навчальних проєктів тощо Учні знайомляться з новим для них навчальним матеріалом або виконують запропоновані вчите­лем завдання: блоги, тексти, рефлексивні відео, есе; аудивізульна рефлексія, рефлексивні під- касти, вебкасти (розміщення їх на освітній плат­формі або передавання вчителю за допомогою мережних технологій)

Ключовими складовими технології перевернутого класу є:

1) освітня платформа для комунікацій у зв'язку з навчальним контентом;

2) інтерактивні інструкції та тренажери по роботі;

3) забезпечення систем моніторингу для вчителів і керівництва з метою зворотного зв'язку;

4) форми зворотного зв'язку для учнів з метою оперативної корекції навчального матеріалу;

5) забезпечення матеріалами учасників процесу, які не мають доступу до Інтернету.


Порівняння особливостей організації традиційного та перевернутого навчання на базі таксономії освітніх цілей за Блумом відображено на рис.

6. При впровадженні дистанційного навчання всі учасники освітнього процесу му­сять мати свої чітко розподілені зони відповідальностей, які можуть розподілятися в такій спосіб (таблиця 5).

Таблиця 5

Учасник освітнього процесу Зона відповідальності
Адміністрація закладу середньої освіти Створення освітньої політики організації освітнього процесу в умовах карантину, зважаючи на технічні можливості школи, кожного вчителя та учнів
Добір, встановлення на власний сервер чи хмару та забезпечення технічної підтримки освітньої платформи (вебсайту, хмарних технологій, репозиторія тощо)
Забезпечення безпеки особистих даних всіх учасників освітнього процесу та навчальних матеріалів
Добір та визначення мінімальної кількості цифрових технологій для вико­ристання вчителем та учнями в додаток до освітньої платформи
Підвищення кваліфікації вчителів з питань: користування встановленою освітньою платформою, обраними цифровими технологіями для впрова­дження у навчальний процес. Впровадження інноваційних педагогічних технологій — перевернуте навчання, взаємонавчання, формувальне оціню­вання тощо
Навчання батьків щодо використання освітньою платформою та обраними цифровими інструментами для учнів початкової та середньої школи
Вчитель Підготовка навчального та дидактичного матеріалу в цифровому форматі
Підготовка критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів
Розміщення та постійне оновлення навчальних та дидактичних матеріалів на шкільній освітній платформі чи іншому хмарному сервісі
Навчання учнів щодо використання освітньою платформою та обраними цифровими інструментами

Під час проведення уроків відповідно до розкладу доцільно враховувати такі часові пропорції застосування синхронного та асинхронного форматів навчання (таблиця 6).

Таблиця 6

Стиль навчання[8] Опис діяльності учнів Традиційне навчання Використання цифрових інструментів Заповнення освітньої платформи Формат дистанційного навчання
Навчальна діяльність Учні навчаються, коли вони слухають вчителя або підкасти, читають книги або веб- сайти та переглядають демонстра­ційні відеоролики Читання книг, статей; слухання презентацій, лекцій вчителів у класі; перегляд демонстрацій, майстер-класів Читання мульти медіа, вебсайтів, цифрових до­кументів та ресурсів; прослуховування под- кастів, веб-трансляцій перегляд мультфільмів, відео Відповідні текстові, мульти медіа до­кументи, відео .доступні для учнів у цифровому форматі на освітній платформі; чіткі інструкції щодо обсягів нав­чання, запитань для самоконтролю та критерії оцінювання, графік про­ведення вчителем індивідуальних консультацій Асинхронний
Співпраця Включає обговорення, прак­тику та розробку (представ­лення певного продукту). Ґрунтується на досліджен­нях і надбанні знань. Участь в процесі формування влас­них знань Невеликий груповий проект, обговорення ре­зультатів один одного, створення спільної про­дукції Невеликі групові проек­ти, що використовуються онлайн, форуми, вікі, чати тощо для обговорення результатів інших, ство­рення спільного цифро­вого продукту Перелік завдань для співпраці, принципи об’єднування учнів в пари та групи, список створених груп та пар для співпраці, критеріїоціню- вання співпраці й взаємодії, критерії оцінювання підготовленого продук­ту, графік участі створених груп, пар та окремих учасників щодо спільної роботи та результатів її оцінювання, формат подання та оприлюднення результатів спільної діяльності Синхронний
Обговорення (Дискусія) Навчання через обговорен­ня (дискусію) вимагає, щоб учень формулював свої ідеї та запитання, а також закли­кав та відповідав на ідеї та за­питання вчителя, інших учнів Навчальні матеріали/ посібники, дискусійні групи (групи для обго­ворення), дискусія з на­вчальних питань Онлайнові навчальні ма­теріали/ посібники, об­говорення електронною поштою та месенджери, дискусійні групи (групи для обговорення), дис­кусійні форуми, «білі» дошки, інструменти для веб-конференцій — син­хронні та асинхронні Перелік запитань для обговорен­ня, критерії оцінювання участі учнів в обговоренні Графік проведення консультацій (ін­дивідуальних та групових), перелік інформаційних джерел для додатко­вого ознайомлення Синхронний Асинхронний

Продовження табл. 6

Стиль навчання Опис діяльності учнів Традиційне навчання Використання цифрових інструментів Заповнення освітньої платформи Формат дистанційного навчання
Дослідження Навчання через досліджен­ня надає можливість учням вивчати, порівнювати та оці­нювати тексти, документи та ресурси, що відображають освітні концепції та ідеї Використання тексто­вих навчальних по­сібників, аналіз ідей та інформації в різнома­нітних матеріалах та ре­сурсах, використання традиційних методів збирання та аналізу да­них, порівняння текстів, пошук та оцінювання інформації та ідей використання онлайн порад (інформації) та ре­комендацій, аналіз ідей та інформації в різнома­нітних цифрових ресур­сах, використання циф­рових інструментів для збирання та аналізу да­них, порівняння цифро- вихтекстів, використання цифрових інструментів для пошуку та оцінюван­ня інформації та ідей Перелік запитань для проведення дослідження, перелік додаткових інформаційних джерел для вивчен­ня, критерії оцінювання результатів індивідуальних та групових дослід­ницьких проектів, формат та тер­міни представлення результатів дослідження, графік проведення індивідуальних та групових консуль­тацій Асинхронний — (80%) Синхронний — (20%)
Виконання завдань Навчання через практику дозволяє учням адаптувати свої дії відповідно до мети/ завдання та використовува­ти відгуки (зворотній зв’язок) для їх покращення. Зворотній зв’язок може бути від саморефлексії, від одноліт­ків, від вчителя, або від самої діяльності, якщо вона показує учням, як покращити резуль­тат відповідно до їх мети Практичні вправи, прак- тико-орієнтовані про­екти, лабораторії, екс­курсії, особиста рольова діяльність Використання моделей моделювання, мікросвіти, онлайн-тренажери, вірту­альні лабораторії та екс­курсії, рольові ігри онлайн Перелік завдань для виконання, критерії їх оцінювання, формат та терміни подання результатів ви­конання завдань, графік індивіду­альних та групових консультацій Асинхронний — 80% Синхронний — 20%
Розробка (створен ня) продукту Навчання через розробку (створення) продукту — це спосіб, яким вчитель спонукає учнів до узагальнення того, чого вони навчилися, задопо- могою концептуального розу­міння та як це можна застосу­вати на практиці Створення (розробка) продукту за допомогою висловлювань, есе, зві­тів, розрахунків проек­тів, вистав, артефактів, мультфільму, моделей відео, практичних ви­робів створення та зберіган­ня цифрових документів, представлення проек­ тів, вистав, артефактів, мультфільмів, моделей, ресурсів, слайд-шоу, фо­тографій, відео, блогів; е-портфоліо Перелік завдань для розробки та створення продукту, орієнтовний перелік продуктів для створення та їх тематика, критерії їх оцінюван­ня, формат та терміни подання ство­рених продуктів, графік індивідуаль­них та групових консультацій Асинхронний

7. Організація змішаного навчання у 1-4-х класах:

З 01.09.20р по 11.09.20р. уроки проводяться відповідно до розкладу з урахуванням уроків із використанням елементів дистанційного навчання

1-ші класи

1-5 уроки (9.00-13.25) – відповідно до розкладу;

двічі на тиждень – із використанням елементів дистанційного навчання.

2-гі класи

1-5уроки (8.50-13.25) – відповідно до розкладу;

п’ять разів на тиждень – із використанням елементів дистанційного навчання.

3-ті класи

1-6 уроки (8.50-14.20) – відповідно до розкладу;

п’ять разів на тиждень – із використанням елементів дистанційного навчання;

4-ті класи

1-6 уроки (8.50-14.20) – відповідно до розкладу;

п’ять разів на тиждень – із використанням елементів дистанційного навчання.

З 01.09.20р по 11.09.20р. уроки проводяться відповідно до розкладу з урахуванням днів дистанційного навчання.

Графік дистанційного навчання

Дати Дні тижня/класи
Пн Вт Ср Чт Пт
02.09.-04.09.
07.09.-11.09.
14.09-18.09. 4 3
21.09.-25.09. 3 4
28.09.-02.10. 1 3 4
05.10.-09.10. 1 3 4
12.10.-16.10. 3 4 1
19.10.-23.10. 4 1 3
02.11.-06.11. 1 3 4
09.11.-13.11. 1 3 4
16.11.- 20.11. 1 3 4
23.11.- 27.11. 3 4 1
30.11.- 04.12. 4 1 3
07.12.- 11.12. 1 3 4
14.12.- 18.12. 1 3 4
21.12.- 24.12. 1 3 4
28.12.- 30.12. 3 6

8. Організація змішаного навчання у 5--9х класах:

З 01.09.20р по 04.09.20р. уроки проводяться відповідно до розкладу з урахуванням уроків із використанням елементів дистанційного навчання

з 07.09.20р. уроки проводяться відповідно до розкладу з урахуванням днів дистанційного навчання.

Графік дистанційного навчання

Дати Дні тижня/класи
Пн Вт Ср Чт Пт
02.09.-04.09.
07.09.-11.09. 7 6 5 9 8
14.09-18.09. 8 7 6 5 9
21.09.-25.09. 9 8 7 6 5
28.09.-02.10. 5 9 8 7 6
05.10.-09.10. 6 5 9 8 7
12.10.-16.10. 7 6 5 9 8
19.10.-23.10. 8 7 6 5 9
02.11.-06.11. 9 8 7 6 5
09.11.-13.11. 5 9 8 7 6
16.11.- 20.11. 6 5 9 8 7
23.11.- 27.11. 7 6 5 9 8
30.11.- 04.12. 8 7 6 5 9
07.12.- 11.12. 9 8 7 6 5
14.12.- 18.12. 5 9 8 7 6
21.12.- 24.12. 6 5 9 8 7
28.12.- 30.12. 7 6 5

ІІІ. Організація харчування

1.Особливості роботи їдальні в умовах карантину

1.1. здобувачі освіти та працівники школи заходять у приміщення їдальні в засобах індивідуального захисту, дотримують соціальну дистанцію;

1.2. харчування надається школярам та працівникам за умови ретельної обробки ними рук із використанням рідкого мила та застосування паперових чи електрорушників, наявних у їдальні біля рукомийників;

1.3. за одним столом розміщується не більше 4-х осіб (відстань між столами в їдальні не менше 1,5м);

1.3. працівники харчоблоку виконують свою роботу лише в засобах індивідуального захисту із дотриманням правил їх використання;

1.4. працівник їдальні видає страви/здійснює розрахунок у засобах індивідуального захисту: захисній масці/респіраторі, захисних окулярах/ захисному щитку, одноразових рукавичках.

1.5.Проводити миття та дезінфекцію поверхонь столів, лав, дверних ручок після кожного класу.

1.6.Провітрювати приміщення обідньої зали та харчоблоку в перервах між прийомом їжі учнями школи.

1.7.Розставляти страви на столи до приходу учнів.

1.8.Відвідування учнями їдальні за алгоритмом:

-чітке дотримання графіка харчування,

-обов’язковий супровід учителя,

-з кабінету до їдальні учасники навчального процесу йдуть у масках чи респіраторах, крім учнів 1-4 класів,

-перед споживанням їжі миють руки відповідно до інструкції,

-займають місця за столами, які відведені для кожного класу на певній перерві,

-після прийому їжі учасники освітнього процесу одночасно організовано виходять із обідньої зали.

1.9.Забезпечення працівників їдальні засобами індивідуального захисту (захисною маскою або респіратором, захисними окулярами або захисним щитком, одноразовими рукавичками, антисептиком, безконтактним термометром тощо) здійснює виконавець послуг з організації харчування.

1.10.Вхідний скринінг персоналу харчоблоку:

- увесь персонал проходить термометрію перед початком робочого часу із занесенням даних до щотижневого аркуша контролю термометрії;

-у разі виявлення співробітника з підвищеною температурою тіла або зсимптомами гострого респіраторного захворювання співробітник до роботи недопускається, а в аркуші контролю термометрії робиться відмітка пронедопущення до роботи;

-контроль за виконанням цих вимог здійснюєзавідувач виробництва їдальні та медична сестрашколи.

2. Графік харчування здобувачів освіти пільгових категорі й

Час харчування Категорія дітей Орієнтовна кількість дітей
10.00-10.20 Гаряче харчування для учнів 1-А, 1-Б, 3 класів 65 (1-А – 22, 1-Б – 17, 3 – 26)
11.35-12.00 Гаряче харчування для учнів 2-А, 2-Б, 4 класів 79 (2-А -27, 2-Б – 26 , 4 – 26)
12.30-12.50 Гаряче харчування для учнів 5-9 класів пільгових категорій
14.30-14.45 Гаряче харчування для учнів 1-А, 1-Б, 3 класів 65 (1-А – 22, 1-Б – 17, 3 – 26)
14.45-15.00 Гаряче харчування для учнів 2-А, 2-Б, 4 класів 79 (2-А -27, 2-Б – 26 , 4 – 26)

3. Забезпечення питного режиму

3.1.Організовується з допомогою індивідуальних ємностей для рідини або фасованої питної продукції, яку учні приносять із дому.

3.2 Не дозволяється функціонування питних шкільних фонтанчиків.

ІV. Організація дотримання правил респіраторної гігієни та

протиепідемічних заходів у школі

1.

2.

3.

4.

4.1. Основним заходом гігієни рук в умовах школи є миття рук з милом.

4.2. Використання антисептику доцільне лише в тому випадку, коли немає доступу до води та мила.

4.3. Протирання рук вологими серветками з метою знезараження або в якості заміни миття рук недоцільне та неефективне.

4.4. Тертя рук з милом повинно тривати не менше 30-40 секунд.

4.5. Кожна санітарна кімната школи забезпечується рукомийником, який обладнаний рідким милом в дозаторі.

4.6. Передбачається проведення навчання працівників закладу та здобувачів освіти щодо одягання, використання, зняття засобів індивідуального захисту, їх утилізації, контроль за виконанням цих вимог.

4.7. Організується централізований збір використаних засобів індивідуального захисту, паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та поліетиленовими пакетами з яскравою відміткою «Використані маски та рукавички».

4.8. На всіх входах до гімназії організовуються місця для обробки рук антисептичними засобами: учні 1-4 класів за участю вчителя, учні 5-9-х класів у присутності вчителя. Обробка рук антисептиком проводиться методом втирання протягом 30 секунд.

4.9. У разі виникнення потреби або необхідності залишити приміщення гімназії всі учні та працівники користуються тільки центральним входом.

4.10. Вихід із гімназії передбачено тільки по завершенні навчальних занять..

«Червона» зона

Навчання учасників освітнього процесу проводиться дистанційно на

основі використання освітньої платформи Google Classroom (для початкової школи- ClassDojo), інформаційної системи школи «Курс-Школа –Нові знання»

Додаток 1

до Тимчасового порядку

організації освітнього процесу в школі

у період карантинуу зв’язку з поширенням

коронавірусної хвороби (COVID-19)

А Л Г О Р И Т М

входу/виходу

до гімназії «Тривіта»

%Вхід до гімназії дозволяється при наявності захисної маски, респіратора.

%Учасники освітнього процесу із ознаками гострого респіраторного захворювання або підвищеною температурою тіла понад 37,2⁰С не допускаються до школи.

%На вході організовується місце для обробки рук антисептичними засобами.

%Забороняється допуск до школибатьків або супроводжуючих осіб, крім осіб, які супроводжують осіб з інвалідністю.

Центральний вхід:

1.Використовується для:

-входу/виходу працівників школи,

-входу учнів 2-А, 2-Б, 3, 4 класів зранку з 8.40 до 8.50, виходу після уроків чи завершення роботи ШПД, ГПД,

- входу учнів 1-А, 1-Б класів зранку з 8.50 до 9.00, виходу після уроків після уроків чи завершення роботи ШПД, ГПД;,

-входу учнів 5-А, 7 класів зранку з 8.25 до 8.55, виходу після уроків,

-входу/виходу відвідувачів із числа спеціальних служб,чий візит погоджений із адміністрацією школи.

2.Температурний скринінг із фіксацією температури у відповідних журналах здійснюється охоронцем або особою, яка його заміняє .

Запасний вхід:

1.Використовується для:

-входу учнів 5-Б, 6-А, 6-Б, 8, 9-А, 9-Б класів зранку з 8.30 до 8.55,виходу після уроків після уроків.

2.Температурний скринінг здійснюється вибірково за потребою медичною сестрою.

Додаток 2

до Тимчасового порядку організації освітнього

процесу в школі у період карантину у зв’язку

з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)

Закріплення кабінетів закласами

клас ПІБ класного керівника № кабінету
1-А Корнієнко Наталія Мирославівна 403
1-Б Войтик Ольга Миколаївна 304
2-А Партика Наталія Володимирівна 404
2-Б Осадча Тетяна Миколаївна 405
3 Баран Олександра Мирославівна 402
4 Милян Надія Володимирівна 406
5-А Проць Мирослава Ігорівна 302
5-Б Кулій Ірина Василівна 101
6-А Ряснова Вікторія Іванівна 308
6-Б Павельчук Анастасія Ігорівна 103
7 Согор Мирослава Мирославівна 303
8 Ярема Оксана Степанівна 102
9-А Косик Галина Миколаївна 104
9-Б Шеремета Олена Степанівна 309

Додаток 3

до Тимчасового порядку

організаціїосвітньогопроцесу

в школі у період карантину у зв’язкуз поширенням

коронавірусноїхвороби

(COVID-19)

Заходи

дотримання санітарно-гігієнічних вимог

під час адаптивного карантину

1.Для допуску до навчального процесу батькам або особам, які їх замінюють, необхідно надати класному керівнику в перший день перед початком занять заповнений Опитувальник про самопочуття дитини.

2.Запровадження щоденника температури учня, доякого вписуються під контролем батьків показники домашнього ранкового вимірювання температури (можна використовувати щоденник учня).

Дата Температура Підпис одного з батьків або осіб, які їх замінюють
1.

3.Розпочинати кожний перший урок з «5 хвилинок здоров’я» (інформація про стан здоров’я учнів, проведення інструктажу гігієни чистих рук).

4.Розміщення в кожному кабінеті та по школі плакатів про дотримання санітарних норм, респіраторної гігієни, етикету кашлю.

5.Вхід до школи за наявності засобів індивідуального захисту (однак учні 1-4 класів зможуть перебувати у школі без них) та правильного користування ними:

-одна захисна маска на 3 години роботи,

-наявність засобів індивідуального захисту безпосередньо на робочому місці кожного працівника із розрахунку на 5 робочих днів, у т.ч. на 1 робочу зміну (приблизно 15 масок на тиждень),

-зміна масок кожні три години,

-якщо використовуються маски багаторазового використання, то обов’язково повинні бути герметичні пакетики (zip-пакет або папка на кнопці тощо) з позначками «Для використаних масок», «Для нових (чи запасних) масок»; для нової (запасної) одноразової маски також повинен бути пакетик,

-після кожного зняття засобів індивідуального захисту та перед одяганням чистих засобів індивідуального захисту необхідно ретельно вимити руки з милом або обробити антисептичним засобом,

-використані засоби індивідуального захисту викидати в окремі контейнери (урни з кришками та поліетиленовими пакетами з яскравою відміткою «Використані маски та рукавички») з подальшою їх утилізацією встановленим чином.

6.Створення необхідних умов для дотримання правил особистої гігієни:

- наявність на всіх входах до школи, приміщень, біля рукомийників, у санітарних кімнатах рідкого мила, антисептичних засобів для обробки рук, паперових рушників або електросушарки для рук;

- місця для обробки рук позначаються яскравими вказівниками про правила та необхідність дезінфекції рук;

- основним заходом гігієни рук в умовах школи є миття рук з милом, використання антисептику доцільне лише в тому випадку, коли немає доступу до проточної води з милом;

- учні та вчителі повинні мити руки після кожного уроку, тертя рук з милом повинно тривати не менше 30-40 секунд;

- обробка рук антисептичними засобами здійснюється учнями 1-4 класів за участю вчителя, учнями 5-9-х класів після інструктажу вчителя, обробка рук антисептиком проводиться методом втирання протягом 30 секунд;

- протирання рук вологими серветками з метою знезараження або як заміна миття рук чи антисептичної обробки не рекомендується.

7.Збільшення тривалості перерв, при цьому половину перерви учні перебувають у класі, а половину – у коридорі: у той час, коли діти в коридорі, здійснюється провітрювання класів не менше10-ти хвилин. У такий спосіб забезпечується асинхронне перебування учнів у коридорах.

8.За умови сприятливої погоди здобувачі освітипід час перерв можуть перебувати на свіжому повітрі на шкільному подвір’ї у присутності чергових учителів.

9.Проведення очищення та дезінфікуванняповерхонь, дверних ручок, столів, місць для сидіння, перил тощо після занять у кінці робочого дня.

10. Здійснення щоденної дезінфекції контейнерів для використаних засобів індивідуального захисту, картонні контейнери після використання підлягають утилізації.

Додаток 4

до Тимчасового порядку

організації освітнього процесу

в школі у період карантину у зв’язку з поширенням

коронавірусної хвороби

(COVID-19)

Режим роботи школи на 2020-2021н.р.

1 класи 2-класи 3-класи 4-класи 5-9 класи
Ранкова зустріч, руханка 900-920 850-910 850-910 850-910 840-855
1 урок 920-955 910-950 910-950 910-950 855-940
Перерва 25хв 15хв 25хв 15хв 10хв
2 урок 1020-1055 1005-1045 1015-1055 1005-1045 950-1035
Перерва 15хв 10хв 10хв 10хв 10хв
3 урок 1110-1145 1055-1135 1105-1145 1055-1135 1045-1130
Перерва 15хв 25хв 15хв 25хв 10хв
4 урок 1200-1235 1200-1240 1200-1240 1200-1240 1140-1225
Перерва 15хв 10хв 10хв 10хв ОБІД-20хв
5 урок 1250-1325 1250-1330 1250-1330 1250-1330 1245-1330
Перерва 10хв 10хв 10хв 10хв
6 урок 1340-1420 1340-1420 1340-1420 1340-1425
Перерва 10хв
7 урок 1435-1520

Додаток 5

до Тимчасового порядку

організації освітнього процесу в школі

у період карантину у зв’язку з поширенням

коронавірусної хвороби (COVID-19)

Графік

харчуванняучнів

у шкільній їдальні

під час адаптивного карантину

Час харчування Категорія дітей Орієнтовна кількість дітей
10.00-10.20 Гаряче харчування для учнів 1-А, 1-Б, 3 класів 65 (1-А – 22, 1-Б – 17, 3 – 26)
11.35-12.00 Гаряче харчування для учнів 2-А, 2-Б, 4 класів 79 (2-А -27, 2-Б – 26 , 4 – 26)
12.30-12.50 Гаряче харчування для учнів 5-9 класів пільгових категорій За списком
14.30-14.45 Гаряче харчування для учнів 1-А, 1-Б, 3 класів 65 (1-А – 22, 1-Б – 17, 3 – 26)
14.45-15.00 Гаряче харчування для учнів 2-А, 2-Б, 4 класів 79 (2-А -27, 2-Б – 26 , 4 – 26)

Додаток 6

до Тимчасового порядку

організації освітнього процесу в школі

у період карантину у зв’язку з поширенням

коронавірусної хвороби (COVID-19)

Алгоритм дій, якщо в дитини зафіксували в школі симптоми COVID-19

· При перших ознаках на захворювання коронавірусом вчителі чи вихователі по телефону повідомляють черговому адміністратору чи медичному працівнику про цей випадок;

· Медпрацівник тимчасово поміщає дитину в кімнату ізоляції, після чого медик зобов’язаний повідомити завгоспа про приміщення, яке потрібно терміново продезінфікувати;

· Клас, де зауважили дитину із симптомами захворювання на COVID-19, ізолюють від решти дітей школи, з обмеженням пересування по території. Якщо виникне така необхідність, медпрацівник викликає до закладу карету швидкої допомоги;

· Завгосп дає доручення технічному працівнику провести дезінфекцію приміщень;

· Наступний важливий крок – інформування черговим адміністратором батьків інфікованої дитини та відділ освіти Сихівського та Личаківського районів про факт виявлення дитини з ознаками коронавірусної хвороби; після інформування адміністратор дає доручення обмежити вхід до приміщень, в яких перебувала дитина;

· Відділ освіти Сихівського та Личаківського районів чи управління освіти, в свою чергу, зобов’язане повідомити про цей випадок в управління Держспоживслужби та медичну установу;

· Наступний крок – проведення інструктажу з дітьми, які контактували з дитиною з симптомами небезпечного захворювання. Вчителі чи вихователі роз’яснюють дітям, як їм поводитися в цій ситуації, зокрема, що їм потрібно перейти на самоізоляцію до моменту, коли будуть отримані результати лабораторних досліджень;

· Далі справа за лабораторією. Якщо тест на коронавірус негативний, діти повертаються до занять, якщо позитивний – самоізоляція- дистанційне навчання на два тижні.

· Після того, як здобувач освіти з підвищеною температурою тіла або респіраторними симптомами був відсторонений від освітнього процесу, до гімназії дитина може повернутись лише після одужання та отримання довідки від лікаря про те, що вона здорова та може бути допущена до відвідування закладу освіти.

Додаток 7

до Тимчасового порядку

організації освітнього процесу в школі

у період карантину у зв’язку з поширенням

коронавірусної хвороби (COVID-19)

Алгоритм дій керівника ЗЗСО
у разі виявлення у здобувача освіти та/або працівника ЗЗСО ознак
гострого респіраторного захворювання

І. Дії керівника ЗЗСО у разі виявлення у здобувача освіти ознак гострого респіраторного захворювання

1. У разі виявлення у здобувача освіти ознак гострого респіраторного захворювання, до приїзду батьків або інших законних представників дитини, здобувачі освіти знаходяться в масках постійно до вирішення питання щодо направлення їх додому чи до закладу охорони здоров’я.

2. До прийняття відповідного рішення необхідно направити здобувача освіти до спеціально відведеного приміщення ЗЗСО в супроводі працівника закладу освіти (ним може бути медичний працівник закладу або, в разі відсутності медичного працівника, класний керівник або інший працівник закладу (далі – уповноважена особа), визначений керівником закладу або його заступником) та невідкладно поінформувати батьків (інших законних представників). Переконайтеся в тому, що батьки здобувача освіти знають, як зв’язатися з уповноваженою особою. Ця особа має бути забезпечена стандартними засобами захисту, а також повинна дотримуватися заходів безпеки при догляді за особами з підозрою на COVID-19: носити маску і дотримуватися необхідної дистанції.

У разі, якщо дитина налякана і болісно переживає власний стан, уповноважена особа має заспокоїти дитину і залишатися з нею в окремому приміщенні, що добре провітрюється, не знімати маску і дотримуватися дистанції.

3. Медичний працівник або уповноважена особа має надіслати екстрене повідомлення форми 058/о про підозру на інфекційне захворювання до лабораторного центру (відповідного його підрозділу).

4. Медичний працівник або уповноважена особа закладу реєструє випадок в журналі реєстрації форми 060/о.

5. Медичний працівник або уповноважена особа телефонує батькам та/або сімейному лікарю, викликає (за потреби) швидку допомогу, після прибуття батьків відправляє з ними дитину додому. За наявності показань для госпіталізації швидка медична допомога доставляє дитину до стаціонару.

6. Медичний працівник або уповноважена особа співпрацює з епідеміологами лабораторного центру в ході епідеміологічного розслідування і допомагає їм визначати коло контактних осіб:

  • які знаходилися разом в одному приміщенні (класі);
  • які контактували в побуті.

7. Ніхто з працівників ЗЗСО, у тому числі медичний працівник чи уповноважена особа, які опікуються підозрілим випадком або підтвердженим випадком COVID-19, не має права розголошувати імені хворого або того, у кого підозрюють COVID-19, задля збереження лікарської таємниці. Обов’язок закладу освіти — запобігати булінгу та стигматизації у зв’язку з COVID-19.

ІІ. Дії керівника ЗЗСО у разі отримання позитивного тесту на SARS-CoV2 у здобувача освіти:

У разі отримання позитивного результату тестування на SARS-CoV2 здобувача освіти необхідно:

  • направити додому на самоізоляцію контактних осіб (клас, групу) (згідно з Додатком 2 до Стандартів медичної допомоги «Коронавірусна хвороба (COVID-19)») на 14 днів.
  • забезпечити позачергове проведення дезінфекції та генеральне прибирання приміщення школи/класу тощо;
  • для класу/групи, яка перебуває на самоізоляції, організувати освітній процес за допомогою технологій дистанційного навчання;
  • якщо захворювання на COVID-19 підтвердилося і в контактних осіб, директор школи може прийняти рішення про організацію освітнього процесу за допомогою технологій дистанційного навчання для кількох класів або закладу освіти в залежності від наявності підтверджених випадків в одному чи кількох класах;
  • медичний працівник закладу або уповноважена особа має співпрацювати з епідеміологами лабораторного центру в ході епідеміологічного розслідування.

ІІІ. Якщо на COVID-19 захворів учитель, інший працівник ЗЗСО необхідно:

1. працівники ЗЗСО, які перебували у контакті з особами, в яких лабораторно підтверджено захворювання на COVID-19, не виходять на роботу та невідкладно звертаються за медичною допомогою;

2. якщо температура, кашель, нежить у працівника школи з’явилися під час роботи, він має невідкладно залишити заклад освіти і звернутися до закладу охорони здоров’я за медичною допомогою; якщо ж у нього виникли такі небезпечні симптоми, як задишка, частий сухий кашель, біль у грудній клітці, температура, яку складно знизити, виражена блідість чи синюшність шкіри, повторне блювання, необхідно викликати екстрену допомогу, попередивши медиків, що є підозра на COVID-19.

У приміщенні, де знаходився хворий вчитель/працівник, слід провести поза графіком провітрювання та дезінфекцію поверхонь.

ІV. Інформування учасників освітнього процесу про випадок COVID-19 у ЗЗСО:

Переконайтеся, що працівникам закладу освіти та батькам школярів відомо, що ніхто не має відвідувати школу, якщо у нього температура, кашель, нежить. Переконайтеся, що вони розуміють, що мають залишатися вдома, якщо контактували з хворим.

Попросіть, у разі підозри, контакту чи хвороби на COVID-19 вчителів/працівників школи і батьків учнів повідомляти про це вчителя/медичного працівника/адміністрацію.

Нагадуйте працівникам школи та батькам учнів про особливу небезпеку COVID-19 та необхідність дотримуватися дистанції, регулярно мити руки, уникати скупчення людей, провітрювати приміщення.

Пояснюйте, як можна зменшити стрес: більше спілкуватися з рідними телефоном або онлайн, займатися улюбленими справами.

Порадьте батькам, як зробити родинне помешкання безпечнішим для дорослих та дітей (регулярно дезінфікувати поверхні й провітрювати приміщення).

Закликайте звертатися до лікаря/лікарки телефоном у разі появи небезпечних симптомів.


Кiлькiсть переглядiв: 264

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.