План
роботи соціального педагога
гімназії «Тривіта»
КОЦЮМБАС АННИ АНТОНІВНИ
на 2019-2020 н. р.
Львів – 2019
- Діагностична робота
№ | Зміст роботи | Термін проведення | Де і з ким проводиться |
1. | Виявлення творчих здібностей учнів, їх розвиток «Обдаровані й талановиті» (анкетування) | впродовж року | Учні 1-9-х класів, класні керівники |
2. | Робота зі своєчасного виявлення асоціальної поведінки дітей (бесіди, спостереження, консультації) | впродовж року | Класні керівники, соціальний педагог, учні 2 – 9-х класів |
3. | Провести «круглий стіл» для вчителів «Гідність людини», «Кофліктні ситуації та способи їх вирішення». | жовтень 2019р. | Вчителі школи соц. педагог, психолог |
4. | Вивчення особливостей взаємодії та спілкування учнів з ровесниками: - «Мої друзі» (анкетування); - «Взаємини підлітка з класом» (анкетування) | впродовж року | Соціальний педагог, новоприбулі учні, учні 7-9 х класів, соц. педагог |
5. | Використання малюнкових методик, твір на тему: «Моя мрія». «Людина не літає, а крила має». «Коли говоримо людина» | Впродовж року | Учні 1-6-х класів, соціальний педагог |
6. | Методика первинної діагностики та дітей «групи ризику» М. І. Рожков, М. А. Ковальчук. | листопад 2019 р. | Учні 6-9 х класів, соц. педагог |
7. | Методика діагностики рівня «емоційного вигоряння» В.В.Бойка. | грудень-лютий | Класні керівники 1-х, 4-х, 5-х кл.соц. педагог |
8. | Вивчення інтересів учнів 8, 9-их класів щодо подальшого вибору майбутньої професії. Анкетування. | лютий 2020р. | Соціальний педагог, учні 8-9 класів |
2. Прогностична робота
№ | Зміст роботи | Термін проведення | Де і з ким проводиться |
1. | Залучення до гурткової роботи дітей пільгових категорій та дітей асоціальної поведінки. | вересень-жовтень 2019р. | Категорійні учні |
2. | Організація творчих й колективних справ школярів. | впродовж року | Учні 1-9-х класів |
3. | Робота по подоланню агресивної поведінки серед учнів. Жорстокість підлітків. Булінг та його прояви. | грудень-січень | Учні 1-9-х класів |
4. | Робота з учнями, яким важко у навчанні, з’ясування причин та відповідна до них робота. | Протягом року | Окремі учні, соціальний педагог |
5. | Робота з підлітками щодо схильності до шкідливих звичок (куріння, токсикоманія, вживання алкогольних речовин). | Протягом року | Учні 7-9-х класів, соціальний педагог |
6. | Робота з учнями, які пропускають навчальні заняття без поважних причин. | Впродовж навчального року | Учні 5-9 класів, соціальний педагог |
3. Консультаційна робота
№ | Зміст роботи | Термін проведення | Де і з ким проводиться |
1. | Рекомендації вчителям, батькам та іншим особам , що звернулися. | Протягом року | Вчителі, батьки |
2. | Консультації для опікунів з питань захисту і охорони прав дитини; надання соціально-педагогічної допомоги дітям, які потерпають від насильства в родині і поза нею. | Протягом року | Опікуни, окремі учні |
3. | Рекомендації та консультації учням, за потребою. | Протягом року | Учні 1-9-х класів |
4. | Проведення індивідуальних консультацій, бесід з важковиховуваними учнями та учнями інклюзивної форми навчання. | Протягом року | Учні 1-9-х класів |
5. | Консультування класних керівників 5-го класу з питань соціалізації учнів до нових умов навчальної діяльності та їхньої успішної адаптації. | Жовтень 2019р. | Класні керівники 5-х класів |
4. Захисна робота
№ | Зміст роботи | Термін проведення | Де і з ким проводиться |
1. | Супровід у відновленні життєво важливих документів дитини. Захист майнових та житлових прав неповнолітніх та захисту прав дітей пільгових категорій. | Протягом року | Соц. педагог, інспектор з охорони дитинства |
2. | Представлення інтересів дітей у різних інстанціях (суд, кримінальна міліція у справах дітей, служба у справах дітей тощо). | Протягом року | Учні школи |
3. | Ведення обліку дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування, дітей інвалідів. | Протягом року | Соц. педагог, медичний працівник, категорійні діти |
4. | Проведення просвітницьких та превентивних заходів: протидія торгівлі людьми; запобігання правопорушень, булінгу в дитячому середовищі. Пропагування здорового способу життя; патріотичне, духовне виховання – цінність українського суспільства. | Протягом року | Соц. педагог, учні школи, педагоги |
5. Профілактична робота
№ | Зміст роботи | Термін проведення | Де і з ким проводиться |
1. | Індивідуальна робота з дітьми, що знаходяться на внутрішньо шкільному обліку. | Протягом року | Учні, що стоять на обліку |
2. | Година спілкування «Ознайомлення з правилами внутрішнього розпорядку для учнів, статутом школи». | Вересень 2019р. | Учні 1-4-х класів |
3. | Лекція для підлітків «Особливості підліткового віку». | Жовтень-травень | Учні 5-8-х класів, ГО «За життя», студенти УКУ. |
4. | Години спілкування на тему: «Вчимося конструктивному спілкуванню. Конфлікт, його причини та шляхи подолання». | Жовтень-березень | Учні 5-7-х класів |
5. | Бесіди з учнями старших класів на тему: «Як врахувати ваші бажання, можливості та потреби у професійному самовизначенні». | Листопад 2019р. | Учні 9-х класів |
6. | Виховні години на тему: «Права людини. Гідність – найвища цінність». | Листопад 2019р. | Учні 5-9-х класів |
7. | Бесіда з учнями на тему: «Здоров’я дитини – на її тарілці», «Терпеливість та наслідки роздратування» | Грудень 2019 | Учні 6-8х класів |
8. | Статеве виховання школярів. Чистота думок та тіла. | Лютий 2020р. | Учні 7-9-х класів, мед. працівник |
9. | Виховний захід на тему: «ВІЛ/СНІД - чума ХХІ століття» | Квітень 2020р. | Учні 9-х класів |
10. | Виступи на педрадах, батьківських зборах: - труднощі в адаптації до навчання першокласників (НУШ), п’ятикласників; - інтеграція дітей з особливими освітніми потребами в навчально-виховний процес; - профілактика агресивної, жорстокої поведінки серед школярів; - як вберегти підлітка від комп’ютерних ігор, спілкування в мережі тощо. | Протягом року (згідно плану) | Соціальний педагог |
11. | Формування в підлітків навичок здорового способу життя до наркотичних речовин, алкоголю, паління, конкурс дитячого малюнка «Як бути здоровим?»; Тренінг «Профілактика вживання алкоголю, тютюну в учнівському середовищі», «Вчимося асертивності», «Вчимося бути вдячними» | Грудень 2019р. Квітень 2020р. | Учні 6-9-х класів, соц. педагог |
6. Соціально-перетворювальна робота
№ | Зміст роботи | Термін проведення | Де і з ким проводиться |
1. | Співпраця з працівниками юстиції. | Жовтень 2019р. | Соціальний педагог |
2. | Співпраця з медпрацівниками. | вересень 2019р.- травень 2020р. | Соціальний педагог |
3. | Допомога новоприбулим дітям в адаптації до колективу та режиму закладу | За потребою | Соціальний педагог, новоприбулі учні |
4. | Співпраця з: Товариством «Червоного Хреста», благодійною організацією «Серце до Серця». | Протягом року | Соціальний педагог |
5. | Співпраця з працівниками служби у справах неповнолітніх, працівниками кримінальної міліції щодо учнів схильних до правопорушень, девіантною поведінкою, вживання алкогольних та наркотичних речовин. | Протягом року | Соціальний педагог |
6. | Обробка результатів соціально - педагогічних досліджень. | Протягом року | Соціальний педагог |
7. Організаційно - методична робота
№ | Зміст роботи | Термін проведення | Де і з ким проводиться |
1. | Планування роботи на рік. | Серпень 2019р. | Каб. соц. педагога |
2. | Планування роботи на місяць. | до 01 числа кожного місяця | Соціальний педагог |
3. | Вивчення та складання соціального паспорту гімназії. | Серпень-жовтень 2019р. | Соціальний педагог |
4. | Складання звіту про роботу за рік | до 01 червня 2020р. | Соціальний педагог |
5. | Вивчення шкільної документації з метою проведення соціальної паспортизації класних колективів та школи. | Вересень 2019р. | Робота з документами, соціальний педагог |
6. | Поновлення банку даних про дітей-сиріт та ПБП | Вересень 2019р. Протягом року | Соціальний педагог |
7. | Самоосвіта з питань превентивного виховання учнівської молоді та профілактики негативних явищ. | Протягом навчального року | Соціальний педагог |
8. | Облік безкоштовного харчування дітей пільгових категорій. | Протягом навчального року | Учні даних категорій |
9. | Оновлення куточку соціально-психологічної служби школи. | Жовтень 2019р. | Соціальний педагог |
10. | Оформлення належної документації. | Протягом року | Соціальний педагог |
11. | Оформлення стендів у кабінеті | Протягом року | Соціальний педагог |
12. | Участь у науково-практичних конференціях, семінарах, творчих групах. | Протягом року | Соціальний педагог |
13. | Підготовка до проведення тренінгів, діагностичної, корекційно - розвивальної, просвітницької роботи. | Протягом року | Соціальний педагог |
Коментарi