Повернутися до звичайного режиму

Звіт директора

Гімназії «ТРИВІТА» Львівської міської ради

СТАНІСЛАВСЬКОЇ ГАЛИНИ ПЕТРІВНИ

про свою діяльність

на посаді протягом 2020-2021 навчального року.

Шановні присутні! Закінчився навчальний рік і тому ми зібралися сьогодні, щоб зробити певні підсумки роботи колективу школи, оцінити діяльність директора на посаді протягом 2020-2021 навчального року. Рік напруженої роботи, творчих здобутків, нових відкриттів. Ви знаєте, що відбуваються зміни сфері формування змісту середньої загальної освіти, реалізація Закону про освіту, переглядаються та оновлюються навчальні програми, підручники, увесь навчально-методичний комплекс, який необхідний для успішного функціонування та розвитку сучасної школи.

Як директор протягом звітного періоду я керувалася статутом школи, свою діяльність здійснювала відповідно до Закону України «Про освіту», Закону України «Про загальну середню освіту», Державної програми «Освіта» (Україна XXI століття), Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти», Концепції національного виховання, дотримувались норм Конвенції про права дитини та впровадження Державного стандарту початкової загальної освіти у першому класі та іншими нормативно-правовими документами, що регламентують роботу керівника.

У 2020-2021 н.р. до керівного складу навчального закладу входили:

Станіславська Г.П..– директор школи;

Лернер Т.Я..– заступник директора з навчально-виховної роботи;

Саківська І.В..– заступник директора з виховної роботи;

Заступники директора виконували свою роботу відповідно до посадових

обов’язків, затверджених директором школи, якими регулювалася їх безпосередня управлінська діяльність.

АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ОСВІТНІМ

ПРОЦЕСОМ У 2020-2021 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ

Сьогодні змінюються технології, по-новому розвивається суспільство, зараз ми не можемо точно знати, з якими викликами зустрінуться діти,що зараз навчаються у школі. Тому й важливо перейти від школи, яка напихає дітей знаннями, котрі дуже швидко застарівають, до школи, яка вчить знання використовувати. Нова українська школа — це школа для життя у XXI столітті. Освітня діяльність у школі здійснюється відповідно до Конституції України, законів України «Про освіту» , «Про загальну середню освіту» Національної стратегії розвитку освіти, нових Державних стандартів початкової, базової та повної загальної середньої освіти, чинних законодавчих та нормотивно-правових документів, спрямована на реалізацію державних, регіональних і районних програм у галузі освіти, на створення умов для реалізації державної політики в сфері освіти.

Освітянські реформи на сучасному етапі розглядають учня як особистість - інноватора, що володіє ключовими компетентностями. Це – особистість проінформована, обізнана у певних питаннях, має знання та досвід, вміє їх здобувати та використовувати для власних індивідуальних і професійних завдань. Важливо в нинішньому часі виховувати молодь на загальнолюдських цінностях, навчити її критично мислити, щоб захиститися від непотрібної та негативної інформації, переосмислювати все , до чого доторкається дитяча цікавість, з огляду на те, як це вплине на їх життя та здоров’я.

Головним завдання навчального закладу є забезпечення високої якості освіти та відповідності її потребам особистості. Сучасному суспільству потрібна людина творча та ініціативна, готова і здатна відповідати за власний добробут, добробут усього суспільства, бути чинним громадянином України, мати позитивне ставлення до себе, інших учнів, педагогів, школи, навчання.

Методична робота була скерована за напрямками:

1. Організація контрольно-діагностичної діяльності.

2. Комплексне науково-методичне забезпечення навчально-виховного процесу.

3. Підвищення кваліфікації педагогів.

4. Стимулювання процесу створення й упровадження нових педагогічних ідей, елементів сучасних технологій навчання та виховання.

5. Забезпечення перевірки їх ефективності.

6.Створення умов для самоосвіти учителя, як індивідуальної форми підвищення професійної майстерності.

Методична робота організована згідно зі структурою:

- педагогічна рада ;

- методична рада;

- організація і проведення предметних тижнів;

- проведення заходів, спрямованих на вдосконалення навчально – виховного процесу, підвищення загальноосвітнього рівня школярів;

- організація роботи з молодими вчителями;

- організація роботи з обдарованими дітьми;

- організація роботи з учнями, схильними до правопорушень.

Одним з пріоритетних питань методичної роботи це підвищення професійної майстерності вчителя через його самоосвіту, самовдосконалення, задоволення індивідуальних потреб педагогічних працівників в особистому та фаховому зростанні; активізації творчого потенціалу.Педагогічні працівники школи в поточному навчальному році працювали над реалізацією науково- методичної проблеми « системне формування компетентностей учнів та виховання гармонійної особистості».

Було відзначено, що учителі школи ідуть у ногу із життям, широко впроваджують у практику інноваційні технології, суть яких полягає у тому, що навчання відбувається шляхом взаємодії всіх, хто навчається.

Педагогічний колектив будує школу розвитку та вдосконалення, повноцінного освітнього простору, рівних можливостей у навчанні і вихованні учнів із максимальним урахуванням їхніх природних особливостей та обдарувань.

Матеріально-технічна база навчального закладу

Для забезпечення результативності навчально-виховного процесу, оволодіння учнями базовими загально навчальними вміннями і навичками, спрямованими на розвиток індивідуальних здібностей кожної дитини, створюються умови для самореалізації.

Адміністрація школи спільно з учительським колективом, обслуговуючим персоналом та батьками учнів намагається створювати кращі умови для роботи і навчання, відремонтувати та довести до норм та вимог сьогодення навчальні кабінети, забезпечити школу новим сучасним обладнанням.

Класні кімнати відповідають типовим перелікам та вимогам навчальних програм.

Фінансово-господарська діяльність

Фінансування потреб школи здійснюється бухгалтерією гімназії. Протягом навчального року систематично здійснювалася виплата заробітної плати працівникам школи, вчасно виплачувалися кошти за спожиту школою електроенергію, газ.

У санвузлах на ІІІ та ІV проведено капітальний ремонт. Система опалення потребує реконструкції.

Забезпечення обов'язкової освіти

Аналіз структури і мережі школи за 2020-2021н.р.

Педколективом школи проведено певну роботу щодо збереження й розвитку шкільної мережі.

На початок 2020-2021 навчального року в школі навчалося 313 учнів, укомплектовано 14 класів.

Рух учнів 2020-2021 н.р.


КЛАС к-ть учнів станом на 05.09. к-ть учнів станом на 15.01. к-ть учнів станом на кінець н.р.
переведено до наступ-ного класу випущено
1-А 27 27 27
1-Б 20 20 20
2-А 27 27 27
2-Б 25 25 25
3 26 26 26
4 27 27 27
5-А 17 17 17
5-Б 16 16 16
6-А 27 27 27
6-Б 26 26 26
7 13 13 13
8 31 31 31
9-А 19 19 19
9-Б 12 12 12
всього 313 313 282 31

Робота з педкадрами

Ефективно здійснювалася кадрова політика. На початок 2020/2021 н.р. школа була забезпечена штатними працівниками на 100 %.

Протягом року навчальний заклад було забезпечено кадрами. Станом на 01.09.2021р. в навчальному закладі працювало 44 вчителів.

З них мають:

• вищу кваліфікаційну категорію 16

• першу кваліфікаційну категорію 5

• другу кваліфікаційну категорію 10

• спеціаліст 13

Мають педагогічні звання:

• вчитель-методист 5

• старший вчитель 6

У відпустці для догляду за дитиною 3

Розстановка педагогів здійснювалася відповідно до фахової підготовки працівників. При прийомі на роботу враховувались фахова підготовка, особисті та колективні якості працівників, працездатність, інші характеристики. За останніми директивами МОНУ до вчителів (незалежно від того, який предмет викладає, посади, яку обіймає, віку) висувається вимога вміння працювати з комп'ютером, оргтехнікою, . Треба віддати належне адміністрації, вчителям, які докладають чимало зусиль і енергії, щоб в школі не просто здійснювалося навчання, а опановувалися нові освітні технології, щоб навчальний процес був нерозривно пов'язаний з вихованням, з формуванням у молоді не лише культури і хороших манер, але головне - здорових життєвих принципів і переконань.

РЕЗУЛЬТАТИ АТЕСТАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ТА

КУРСОВОЇ ПЕРЕПІДГОТОВКИ

Одним з пріоритетних питань методичної роботи - це підвищення професійної майстерності вчителя через його самоосвіту, самовдосконалення, задоволення індивідуальних потреб педагогічних працівників в особистому та фаховому зростанні; активізації творчого потенціалу.

Для стимулювання творчого професійного зростання вчителів широко використовується можливість атестації педагогічних кадрів.

Згідно плану вчителі, які атестувалися, були ознайомлені з нормативними документами щодо атестації.

Члени атестаційної комісії вивчили їх рівень професійної підготовки вчителів за блоками:

- науково-теоретична підготовка;

- методична підготовка вчителя;

- виховна робота;

- громадсько-педагогічна діяльність.

В ході атестації оцінено:

- уміння планувати педагогічну діяльність;

- уміння коригувати навчально-виховний процес залежно від досягнення результатів;

- рівень науково-методичної діяльності;

- рівень викладання предметів;

- вміння реалізовувати провідні ідеї щодо свого предмета;

- результати навчально-виховної діяльності.

Результати атестації 2020-2021:

Ø Ряснова Вікторія Іванівна- вчитель англійської мови, присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії» та присвоєння педагогічного звання «старший учитель»

Ø Шеремета Олена Степанівна –вчитель математики, присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії»

Ø Проць Мирослава Ігорівна –вчитель історії, підтверджено раніше присвоєну кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» та присвоєно педагогічне звання «старший учитель»

Ø Підкаура Ірина Станіславівна- вчитель музичного мистецтва),- підтверджено раніше присвоєну ІІ категорію

ПІДСУМКИ НАВЧАЛЬНОЇ РОБОТИ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ ТА УСПІШНОСТІ УЧНІВ ЗА 2020-2021Н.Р.

Для колективу школи 2020-2021н.р. був складним і насиченим роботою над реалізацією завдань поставлених перед ним на початку навчального року, виконувалась програма експерименту всеукраїнського рівня виходячи з якого місія школи полягає у створенні середовища для навчання, виховання цілісної особистості на засадах християнських цінностей. Педагогічний колектив ставить перед собою ціль християнського виховання-виховати всебічно розвинену особистість на засадах християнських цінностей, яка застосовує їх постійно у своєму житті. Учні 1 -3х класів працювали в рамках завдань нової української школи. Для роботи в системі НУШ спеціальні курси підвищення кваліфікації вчителі англійської мови, вчителі початкових класів Баран О. М., Бобиляк Г. П., Корнієнко Н. М., Коцюмбас А, А., Мілян Н. В.Партика Н. В., заступники директора з НВР Лернер Т. Я. та Саківська І.В. Працюючи в над формуванням творчих здібностей учнів, розвитком їхньої конкурентноспроможності, впевненості у власних силах учні школи постійно залучались до різних інтелектуальних конкурсів та змагань, які проводились на рівні школи, району, міста, області .

З метою підвищення професійного фахового рівня усіх учасників навчально – виховного процесу проводились заходи методичного спрямування. Працювала методична рада школи (керівник Г. П. Станіславська), школа молодого вчителя (керівник Лернер Т.Я.), ШМО вчителів суспільно – гуманітарного циклу (керівник Ряснова В. І.), природничо-математичного циклу (керівник Г.М.Косик), вчителів початкових класів (керівник Н.В.Партика), класних керівників (керівник Грималюк І.А.) Особливо плідно працювало ШМО вчителів початкових класів. Члени ШМО працювали над проблемою «Творче спрямування діяльності педагогічного колективу на всебічний розвиток особистості. Формування базових компетенцій на основі вдосконалення методичної культури кожного педагога, використання його потенціальних творчих можливостей, інноваційної діяльності. Інтеграція змісту гуманітарної освіти на засадах українознавства».

Поряд з позитивними результатами в роботі шкільних методичних об'єднань є ряд недоліків:

- недостатній рівень виявлення та впровадження передового педагогічного досвіду;

- недостатній рівень навичок самоаналізу та самоконтролю вчителів;

- не у повному обсязі використовуються вчителями у практичній діяльності комп'ютерні технології з метою формування пізнавальної активності учнів;

- недостатній рівень роботи над розвитком творчих здібностей учнів 5 – 9 класів.

Відповідну увагу приділяють вчителі школи участі у проектній діяльності та самоосвіті

ПІБ вчителя Навчальний предмет Назва навчального проекту Прим.
1. Косик Г. М. Хімія, математика Міський проекти: 1. «Сучасні підходи у вивченні хімії», 2. «Е- освіта. Хімія», 3. «Єдиний освітньо – культурний простір м. Львова», 4.«Критичне мислення в освітньому просторі»
2. Грималюк І. А. Християнська етика 1.«Єдиний освітньо – культурний простір м. Львова», 2. «Творимо разом простір навчання, життя і віри»
3. Кулій І. В. Українська мова та література «Покликані до любові та витривалості»
4. Саківська І.В. Початкові класи 1. «Покликані до любові та витривалості» 2. «Школа становлення сучасного вчителя»
5 Семенина О. З. -
6 Ряснова В. І. Англ. мова «Real life»
7 ПроцьМ. М. « Львівське рондо»
8 ЯремаО. С. « Львівське рондо» «Сонцелеви»
9 Бобиляк Г. П. Початкова школа «Абетка харчування»
10 Мудра І. С. Біологія «Навігатор по етикетках»
11 Баран О.М. Початкова школа «Школа становлення сучасного вчителя» «Майндфулнес в школі» «Абетка харчування» «Я – майбутнє України»
12 Корнієнко Н. М. Початкова школа «Школа становлення сучасного вчителя» «Покликані до любові та витривалості» «Абетка харчування»
13 Павельчук А. І. географія «Навігатор до фінансової свободи»
14 Партика Н. В. Початкова школа «Школа становлення сучасного вчителя» «Покликані до любові та витривалості» «Абетка харчування»
15 Мілян Н. В. Початкова школа «Абетка харчування»
16. Осадча Т. М. Початкова школа «Абетка харчування» «Майндфулнес в школі»

Підводячи підсумки навчальної роботи за 2020 – 2021 н.р. слід зазначити, що на кінець в гімназії «Тривіта» навчається 299 учнів 1-9-х класів.

Учні 1-3х класів відповідно до вимог МОН України, протягом року атестувались вербально. За підсумками 2020 – 2021 н.р. учні 4-9 класів засвоїли програмний матеріал таким чином:

Клас К-ть учнів Ір. ІІр. ІІІр. ІYр. Якість Місце по школі Прим.
1-А 24
1-Б 19
2-А 26
2-Б 26
3 23 0 12-52,17% 10-43,53% 1-4,3% 47,83% 4
4 26 2-7,7% 7-26,9% 9-34,6% 8-30,8% 65,4%
16 3-18,7% 3-18,7% 9-56,21% 1-6,25% 62,46% 2
16 2-12,5% 7-43,8% 4-25% 3-18,8% 44,8% 4
26 2-7,69% 8-30,76% 14-53,84% 2-7,69% 61,53% 3
25 3-12% 15-60% 7-28% 0 28% 6
7 13 2-15,38% 9-69,24% 2-15,38% 0 15,38% 8
8 28 3-10% 17-61% 8-29% 0 29% 5
9-А 19 0 7-36,8% 10-52,6% 2-10,5% 63,1% 1
9-Б 12 3-25% 6- 50% 3-25% 0 25% 7
Разом 299 20-9,8% 91-44,6% 76-37,3% 17-8,3%
Сер. 44,25%

Переведені за станом здоров’я на індивідуальну форму навчання:

· педагогічний патронаж - 11 учнів 4 – 9-х класів,

· екстернат - 1 учениця (2-Бклас),

· сімейна форма- 1 учениця (7 клас).

Протягом року в школі за висновками інклюзивного ресурсного центру працювало 6 класів з інклюзивною формою навчання.

За підсумками 2020 – 2021 н.р. учні 4-9 класів засвоїли програмний матеріал маючи середню якість знань-44,25%

За високі досягнення у навчанні за підсумками навчального року учням

4-8 –х класів вручені 14 Похвальних листів.

Враховуючи результати навченості 2 учнів 9-х класів отримали свідоцтва з відзнакою за базову школу..

Аналізуючи результативність роботи вчителів – предметників за підсумками за 2020-2021н.р., слід відзначити таке якість складає:

- з основ здоров’я ( вчитель Мудра І. С.) -67,1%,

- фізики (вч. Лернер Т. Я)-42%;

- хімії (вч. Косик Г. М)-60,1%;

- математика (Косик Г. М.)-57,1%;

- геометрія (Косик Г. М.)-77,3%

- алгебра (Косик Г. М.)-63,6%

- природознавство ( вч. Стащук І. В.)- 90%;

- біології (вч. Мудра І. С) -61,5%;

- основи здоров’я (вч. Ярема О. С. )-77,9% ;

- природознавство (вч. Павельчук А. І. -92,3%;

- всесвітня історія (Проць М. І.) -57,7% ;

- історія України (Проць М. І.) -63,7%;

- правознавство (Проць М. І.) -75%;

- англ. мова (Цар Н. В.)-59%;

- англ. мова (вч.Ряснова В. І.)-63,6%;

- англ. мова (Согор М. М.) -59%

- зарубіжна література (вч. Семенина О. З.)-69,7% ;

- українська мова (вч. Кулій І. В.)-63,1%;

- математика(Шеремета О. С.)- 66%;

- алгебра (вч. Шеремета О. С.) -55,5%,

- геометрія (вч. Шеремета О. С.) -36,7%;

- німецька мова (вч. Йосифович О. Я.)-46,9%.

- географія (вч. Павельчук А. І.)-55,5%

- географія (вч. Поліщук І. В.)-62%

- українська мова (вч.Бєлова О. І.) -45,2%%

- українська література (вч. Бєлова О. І.)- 62,5%

- алгебра(вч. Ярема О. С.)-47%

- геометрія (вч. Ярема О. С.)-44%

- математика(вч. Ярема О. С.)-42%

Медичне обслуговування учнів в навчальному закладі

Здійснювалось кваліфікованою медсестрою. Медичний кабінет розташований на 1 поверсі, забезпечений необхідними медикаментами.

Учні розподілені на фізкультурні групи згідно рекомендацій лікарів.

Організація харчування учнів у навчальному закладі

Організація харчування учнів у вересні 2020р. – червні 2021 року здійснюється у відповідності до виконання:

· Закону України «Про освіту» зі змінами та доповненнями; Закону України «Про охорону дитинства» зі змінами та доповненнями;

· спільного наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 01.06.2005 р. № 242/329 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих таборах»;

· постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 №641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19 , спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» зі змінами та доповненнями;

· Ухвал Львівської міської ради від 19.04.2018р. № 3270 «Про внесення змін до ухвали міської ради від 31.07.2014 р. №3700 «Про затвердження Комплексної програми підтримки учасників антитерористичної операції та членів їх сімей – мешканців м.Львова», від 12.12.2019 р. №6006 «Про затвердження Програми безоплатного харчування дітей та учнів у закладах освіти м.Львова на 2020 рік»;

· наказу управління освіти департаменту гуманітарної політики Львіської міської ради від 28.08. 2020 р. № 282 « Про організацію харчування учнів закладів загальної середньої освіти м. Львова у 2020 -2021 навчальному році»,

· наказу відділу освіти Сихівського та Личаківського районів від

31.08. 2020 № 131«Про організацію харчування учнів у загальноосвітніх навчальних закладах Сихівського та Личаківського районів у 2020 -2021навчальному році», з метою забезпечення повноцінного харчування дітей–сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей із малозабезпечених, багатодітних сімей, учнів 1-4 класів, учнів з числа дітей учасників АТО, та дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у інклюзивних класах, а також встановлення єдиних грошових норм при організації безкоштовного харчування школярів визначених категорій.

· наказу управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради від 30.12.2020 р. № 496р. « Про організацію харчування учнів у закладах загальної середньої освіти Львівської міської територіальної громади у 2021 році»,

· наказу відділу освіти Сихівського та Личаківського районів від 31.12.2020р. №208 «Про організацію харчування учнів у закладах загальної середньої освіти Львівської міської територіальної громади у 2021 році», з метою забезпечення повноцінного харчування дітей–сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей із малозабезпечених, багатодітних сімей, учнів 1-4 класів, учнів з числа дітей учасників АТО та дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у інклюзивних класах, а також встановлення єдиних грошових норм при організації безкоштовного харчування школярів визначених категорій.

Послуги харчування надає ДП «Замок-Плюс» ТзОВ «Замок». Харчування здійснюється в харчоблоці СЗШ № 72. Відповідальні за харчування дітей завідуюча виробництвом Вилущак О.Д. та заступник директора з НВР Саківська І.В.

Санітарно-епідемічний стан харчоблоку задовільний. Виконуються всі вимоги діючих нормативних документів. Медичний працівник систематично здійснюють контроль за роботою харчоблоку, дотримання натуральних норм, якістю продукції харчування, дотримання відповідних санітарних та протиепідемічних заходів.

Харчування здійснювалось з дотриманням вимог чинних нормативно-правових актів в межах видатків на харчування, передбачених на 2020-2021р., враховуючи, що вартість харчування становила у граничних нормах :

• дітей–сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у інклюзивних класах, дітей із сімей, які отримують допомогу згідно із Законом України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям» -19 грн/20,50 грн ;

• учнів 1-4 класів, дітей з багатодітних сімей, учнів з числа дітей учасників антитерористичної операції, у тому числі тих, які загинули або померли внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час безпосередньої участі у антитерористичній операції, дітей постраждалих учасників Революції Гідності та Героїв Небесної Сотні, дітей, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів , дітей з числа внутрішньо переміщених осіб– 16грн/17,50 грн.

Список учнів гімназії «Тривіта»,

які забезпечуються безкоштовним харчуванням

у 2020-2021 н. р.

Діти, позбавлені батьківського піклування -19 грн/20,50 грн:

Прізвище, ім’я дитини Клас Класний керівник
1. Васькало Матвій 2-Б Осадча Т.М.
Всього: 1 учень

Учні 1-4 класів- 16грн/17,50 грн:

Клас Кількість учнів Класний керівник
1. 1-А 24 Корнієнко Н.М.
2. 1-Б 18 Войтик О.М.
3. 2-А 24 Партика Н.В.
4. 2-Б 24 Осадча Т.М.
5. 3 23 Баран О.М.
6. 4 27/26 Мілян Н.В.
Всього:140/ 139 учнів

Дітиізмалозабезпечених сімей -19 грн/20,50 грн:

Прізвище, ім’я дитини Клас Класний керівник
1. Симович Андрій 5-А Проць М.І.
2. Симович Орест 5-А
3. Кириченко Анастасія 9-А Косик Г.М.
4. Кириченко Владислав 2-А Партика Н.В.
Всього: 4 учнів

Діти учасників АТО -17.50грн:

Прізвище, ім’я дитини Клас Класний керівник
1. Хомин Діана 5–А Проць М.І.
2. Поліщук Агата 5-А
3. Кобаренко Юлія 5-Б Кулій І.В.
4. Кривий Іван 5-Б
5. Трухан Вікторія 1-Б Войтик О.М.
6. Пальчикевич Марко 2-А Партика Н.В.
Всього: 6 учнів

Діти з багатодітних сімей -17.50 грн:

Прізвище, ім’я дитини Клас Класний керівник
1 Бойко Денис 5-А Проць М.І.
2 Гнівушевський Володимир 5-А
3 Жбадинський Юрій 5-А
4 Косік Анастасія 5-А
5 Смірнова Єва 5-А
6 Беліловець Вероніка 5-Б Кулій І.В.
7 Паславський Богдан 5-Б
8 Буфельд Теодор 6-А
9 Коростіль Богдан 6-А Ряснова В.І.
10 Косік Устина 6-А
11 Натіна Каміла 6-А
12 Хом’як Лілія 6-А
13 Вербенко Катерина 6-Б Павельчук А.І.
14 Мацех Павло 6-Б
15 Кривень Остап 6 –Б
16 Нартова Анна 6-Б
17 Патер Діана 7 Согор М.М
18 Саламаха Віталій 7
19 Мосьпак Андрій 7
20 Савчук Вікторія 8 Ярема О.С.
21 Жбадинська Ольга 8
22 Коростіль Маркіян-Лука 8
23 Беліловець Анастасія 8
24 Осадча Варвара 9-А Косик Г.М.
25 Осадчий Степан 9-А
26 Проказа Вікторія 9-Б Шеремета О.С.
27 Сіренко Назар 9-Б
28 Новак Дмитро 6-Б Павельчук А.І.
29 Марцінковська Вікторія 8 Ярема О.С.
30 Клюєва Анастасія 5-Б Кулій І.В.
Всього : 30 учнів

Діти з особливими освітніми потребами, які навчаються у інклюзивних класах -20.50 грн:

Прізвище, ім’я дитини Клас Класний керівник
1. Етнарович Дем’ян 2-Б Осадча Т.М.
2. Корнилів Роксолана 3 Баран О.М.
3. Мишанич Олег 5-А Проць М.І.
4. Пигитяк Давид 5-Б Кулій І.В.
5. Євуш Андрій 7 Согор М.М.
6. Стецьків Дарина 7
7. Чавкіна Олена 8 Ярема О.
8. Попова Вікторія 9-Б Шеремета О.С.
Всього : 8 учнів

Гарячі сніданки учні отримують за рахунок бюджетних асигнувань, а комплексні обіди – за батьківські кошти.

Шкільна їдальня забезпечує учнів гарячим раціональним харчуванням відповідно до затверджених меню, нормативно-технологічної документації, а також задоволення інтересів та смаків учнів. Щоденно меню завіряється адміністрацією гімназії.

Класні керівники 1-9 класів є відповідальними за організацію харчування учнів, вони слідкують за дотриманням санітарно-гігієнічних вимог, ведуть облік безоплатного харчування, чергують у шкільній їдальні під час перерв. Постійно проводять просвітницьку роботу зі школярами про дотримання учнями санітарно-гігієнічних вимог і правил поведінки учнів у шкільній їдальні та з батьками про раціональне харчування, про енергетичну та харчову цінність страв, про культуру харчування й важливість гарячого та раціонального харчування дітей. Режим харчування затверджений наказом по школі.

Медичний працівник Павлик Р.К. проводив у вересні 2020 р. та грудні 2020р. профілактичні бесіди серед школярів 1-4 класів та 5-9 класів на тему «Харчування і здоров’я», «Правильне харчування - запорука здоров’я», «Гігієна рук», у лютому 2021 р. та квітні 2021р. профілактичні бесіди серед школярів 1-4 класів та 5-9 класів на тему «Продукти харчування – наші друзі і вороги», «Їжа та здоров’я», «Культура харчування».

Учні 1-4 класів беруть участь у всеукраїнському проекті «Абетка харчування». Класні керівники 1-9 класів провели бесіди на теми: «Корисна і шкідлива їжа», «Особиста гігієна школяра. Режим харчування. Профілактика харчових отруєнь».

Оскільки учні початкової школи повноцінно харчуються, отримуючи безоплатні сніданки та платні обіди, а учні старшої школи харчуються в значно меншій кількості , класними керівниками 5-9 класів проведена роз'яснювальна робота серед школярів та батьків про необхідність раціонального харчування у школі й щодо заборони вживання продуктів, що містять синтетичні барвники, ароматизатори, консерванти.

Харчування у шкільній їдальні відбувається згідно складеного та затвердженого директором гімназії графіку харчування учнів та графіку чергування вчителів у їдальні.

Класні керівники 1-9 класів щомісячно здають звіт щодо обліку харчування школярів заступнику директора з НВР Саківській І.В.

У шкільній їдальні в наявності контрольні й добові проби, достатній асортимент гарячих страв, свіжої випічки, буфетної продукції, 2 види вітамінізованих салатів, соки, фрукти.

Якість готових страв у шкільній їдальні перевіряє бракеражна комісія, до складу якої входить завідуюча виробництвом Вилущак О.Д., медичний працівник Павлик Р.К., представник адміністрації Станіславська Г.П.

Стан харчування дітей контролюється медичним працівником школи, відповідальним за харчування Саківською І.В., представниками учнівського самоврядування й залучено представників батьківського комітету.

Громадський контроль здійснюють представники батьківського комітету гімназії (Поліщук І.В.,Гнівушевська І.), з метою перевірки не лише смакових якостей приготованих страв, але й гігієнічного стану обладнання у харчовому блоці та з бажанням естетичного переобладнання шкільної їдальні. Результати громадського контролю за організацією харчування, роботою шкільної їдальні та якістю готових страв фіксуються у спеціальному журналі контролю, заслуховуються на нарадах при директорі, батьківських зборах.

Виховна та позакласна робота

Виховна діяльність педагогічного колективу гімназії «Тривіта» є спрямована на реалізацію Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», Конвенції ООН про права дитини, Національної програми виховання дітей та учнівської молоді в Україні, тощо.

Педагогічний колектив школи продовжує працювати над проблемою «Реалізація концепції всебічного гармонійного розвитку особистості», у виховній діяльності «Учитель і учень–партнери у формуванні особистості на засадах християнських цінностей». Виховний процес в гімназії «Тривіта» побудований на духовних традиціях українського народу, християнських цінностях та цінностях громадянського суспільства.

Метою виховного процесу є виховання духовно багатого свідомого громадянина, патріота держави, на засадах християнської моралі та національних цінностей українського народу. Школа покликана стати тим місцем для особистості учня і вчителя, де духовно збагачуються кожен учасник навчально-виховного процесу, де говорять молоді правду як національну так й історичну, формують громадянську зрілість і особисту відповідальність за свій вклад у національно-культурне відродження України у розбудову нашої держави.

Головна увага приділяється:

ü формуванню духовно багатого свідомого громадянина,християнина, патріота України, виховання громадянина з демократичним світоглядом і культурою, який не порушує прав і свобод людини;

ü створенню умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, інтересів;

ü виховання в учнів свідомого ставлення до власного здоров’я, формування належних гігієнічних навичок і засад здорового способу життя;

ü формування норм загальнолюдської моралі та художньо-естетичної культури.

Планування виховної роботи школи здійснюється на основі річного плану школи. Плануючи виховну роботу, враховується досвід класних керівників, учителів-предметників, думка активу учнівського самоврядування, побажання учнів та батьківської громади школи. Для виконання поставлених завдань класні керівники розробили план виховної роботи з учнівським колективом, опираючись на план виховної роботи школи.

Для проведення підсумків різних видів контролю за станом організації виховної роботи використовуються такі форми: накази, індивідуальні бесіди, винесення відповідних питань на нараду при директорі, на засідання педагогічної ради, методичні об’єднання та наради класних керівників.

Впродовж І семестру 2020-2021 н.р. на нарадах при заступнику директора з НВР розглядалися актуальні питання щодо організації виховної роботи:

ü обговорення плану виховної роботи на І семестр 2020-2021 н.р.;

ü про формування цінностей для розвитку якісної освіти і християнського виховання в дітей;

ü про стан організації харчування школярів, громадський контроль за харчуванням дітей;

ü графік чергування вчителів по школі;

ü про створення безпечного освітнього середовища, попередження і протидії булінгу;

ü про виконання заходів щодо запобігання тютюнопаління, наркоманії, алкоголізму, шкідливих узалежнень серед неповнолітніх;

ü про виконання заходів з питань організації правоосвітньої та прововиховної роботи і профілактики правопорушень та злочинності в учнівському середовищі;

ü про запобігання торгівлі, експлуатації та жорстокого поводження з дітьми;

ü про стан організації гурткової роботи;

ü співпраця з громадськими організаціями;

ü робота класних керівників з обдарованими й талановитими учнями;

ü про активізацію співпраці з батьківською громадою;

ü про умови навчання з дотриманням протиепідемічних заходів на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19);

ü про проведення інструктажів з безпеки життєдіяльності: правила дорожнього руху, безпека на залізничних коліях, пожежна безпека, поведінка під час грози, використання газових приладів, поведінка на воді, під час відвідування масових заходів, походів у ліс; попередження щодо відповідальності за неправдиве повідомлення про замінування; поведінка при виявленні вибухонебезпечних предметів, розлитої ртуті, розпилення газових балончиків;

ü про формування екологічної культури;

ü про підсумки роботи учнівського самоврядування;

ü підсумки проведеної роботи соціального педагога щодо заходів попередження та подолання негативних проявів жорстокості серед учнів, булінгу;

ü про підсумки моніторингу відвідування школярами навчальних занять, результати рівня захворюваності впродовж І семестру, облік відвідування;

ü підсумки роботи педагога-організатора, практичного психолога.

Національно-патріотичне виховання та духовно-просвітницьке виховання учнівської молоді сьогодні є одними з найголовніших виховних пріоритетів школи. Виховання молоді на історичній правді рідного народу, його досвіду, традицій, освіти та культури, вищих християнських ідеалів, є необхідним для розбудови соборної самостійної держави.

Тому традицією стало проведення таких виховних заходів як «Уроки пам’яті», «Уроки мужності» «В єдності сила народу», "Вшанування мужності українських воїнів - учасників антитерористичної операції на Сході України",«Славетні постаті України», а також вікторин та інших інтелектуальних ігор на історичну тематику.

Кожний навчальний день розпочинається з ранкової зустрічі, спільної молитви, щопонеділка – підняття прапора на території гімназії, виконання гімну України, щоп’ятниці – молитва на вервиці у межах класу.

Упродовж навчально-виховного процесу через систему виховних заходів, зокрема у І семестрі, були проведені тематичні години спілкування, виховні заходи національно-патріотичного виховання:

ü Флешмоб-челендж «Всі ми потрібні – всі важливі» 6 кл, 01.09.2020;

ü Акція «Голуб миру», 21.09.20р., 1 кл.

ü Урок-мужності «Герої не забуті, доки живуть в наших серцях». Зустріч з учасником АТО підполковником О.С.Рясновим, 15.10.2020, 6-А;

ü Урок мужності «Сила нескорених»,09.10.2020р.,9-А;

ü Козацькі забави до Дня захисника України «Булава – символ влади», «Сила Котигорошка», «Ми-маленькі козачата»16.10, 1-6 кл.

ü Пленерний урок у Музеї народної архітектури і побуту ім.Кл.Шептицького «Шляхами козацьких звитяг. Свята Покрова»,5 кл.

ü Інтелектуальна гра «Морський бій по-козацьки», «Чи знаєш ти добу козацтва?»,8 кл.

ü Козацький квест «Пропала булава»,4 кл.

ü Онлайн-екскурсія до Меморіалу пам'яті Героїв Небесної Сотні ,26.11.20 р. 4кл;

ü Урок-дискусія на тему «Гідність у дії»,8-9 кл.

ü Створення відеоролика до Дня Гідності та Свободи,7-8 кл.

ü Шкільний конкурс на кращий твір на тему «Гідність на щодень»,8-9 кл.

ü Перегляд фільму «Еволюція гідності», презентацій «Історії про неймовірних жінок»,5-9 кл.

ü Круглий стіл «Україна – це територія гідності та свободи» ,20.11.2020р., 9-А кл;

ü Участь у акції «Напиши листа захиснику України», листівки – привітання для учасників АТО,2-6 кл.

ü Виставка малюнків "Дякуємо за мир" до Дня захисника України;

ü День пам’яті жертв голодомору та політичних репресій. Проведення годин спілкування:«Забуттю не підлягає», «Незгасаюча біль народу»,1-9

ü Перегляд відео інституту національної пам'яті про Голодомор «Ти приніс мені яблуко?». Участь у загальноміській акції «Принеси мені яблуко»

ü Флешмоб , колаж «Ми пам’ятаємо», «Передай свічку пам’яті», 2, 6 кл.

ü Уроки мужності. Онлайн-зустріч з курсантами Академії Сухопутних військ,08.12.20р., 9 кл.

Під час проведення таких заходів спостерігається пробудження інтересу до історичного минулого рідного народу, його героїчної боротьби за волю, свободу і незалежність; захоплення високою духовністю, глибоким патріотизмом наших предків, їхньою вірністю народу та національній ідеї, формування знань про традиції і звичаї українців.

Важливу роль у національному вихованні молоді відіграє формування любові до літературної спадщини українського народу. Учні беруть участь у літературних вечорах, конкурсах до Дня української писемності та мови. Це сприяє формуванню високої мовної культури школяра, вихованню любові до рідного слова.

ü Ранкові зустрічі «Мови рідної красу я у серці пронесу»,09.11.20 р.

ü Відеозвернення «Українська мова – моя основа», 2- б кл.

ü Конкурс на кращого читця поезій про мову відомих класиків «Кращої, ніж рідна, мови не буває»,5-7 кл.

ü Гра-квест «У царстві української мови», 4 кл.

ü Виготовлення колажу «Я розмовляю, читаю, думаю, мрію…українською»

ü Гра-вікторина «Мови велич і краса», 6 кл.

ü Вікторина «Українська мова – мова серця і душі», конкурс «Найкращий писар», 2 кл.

ü Фотоквест «Що я знаю про українську мову?», 5-6 кл.

ü «Книги- морська глибина». Пізнаємо світ через книгу на свіжому повітрі,1-4 кл.

ü Творча робота «Літературна ялинка»,2-б кл.

ü «Казкотерапія» для школярів початкових класів ;

ü Літературна зустріч учнів початкової школи з письменницею-казкаркою Лесею Кічурою , 10.12.2020 р;

Чимало заходів класні керівники проводять у напрямку духовно-просвітницького виховання, де вчитель навчає учнів відрізняти добро і зло, засіває в душі учнів зерна добра, формує християнський світогляд, вчить стояти на засадах правди й справедливості. Організовуючи різні заходи у даному напрямку, школа отримує велику підтримку, розуміння та співпрацю зі сторони священиків Храму Собору Івана Хрестителя. Духовний наставник о. Андрій є частим і бажаним гостем на загальношкільних заходах, годинах спілкування, диспутах, діалогах, батьківських зборах. Протягом семестру учні і вчителі проходили стежинами Здоров’я, Миру, Вдячності, Мужності, Доброти, Милосердя, Послугу і Щедрості, збирали духовні чесноти , що сприяє формуванню відповідального ставлення до життя, компетентності у вирішенні складних життєвих ситуацій.

Учні 1-6 класів в позаурочний час навчаються в катехитичній школі святої Софії Премудрості Божої.

Впродовж семестру були проведені заходи духовного спрямування:

ü Молебень до Пресвятої Богородиці з нагоди початку навчального року, 01.09.2020р.;

ü Зустрічі зі священиком і учнями протягом семестру, о. Андрій, вчитель християнської етики Грималюк І.А.;

ü участь у всесвітньому заході «Мільйон дітей моляться вервицю»,18.10.2020р.

ü Участь у акції «Щедрий вівторок»,01.12.20р.1-9кл.

ü Участь у флешмобі #УкраїнськаХустка,07.12.20р.

ü Уроки доброти до Всесвітнього дня доброти,05.10.2020р.

Нову генерацію українців – наших учнів – виховуємо та плекаємо на прикладах духовної чистоти, милосердя, безкорисливості та доброти. З метою поліпшення умов життя найбільш соціально незахищених верств населення, формування громадської думки щодо необхідності постійної уваги до проблем одиноких та самотньо проживаючих громадян похилого віку, інвалідів різних категорій, безпритульних дітей та дітей-сиріт, багатодітних та неповних малозабезпечених сімей, осіб та сімей з дітьми, які перебувають у складних життєвих обставинах, учні , батьки та вчителі приєднувались до благодійних акцій «Миколай їде на Схід», «Миколай їде до сиріт», «З 1 жовтня монетки- сміття, а для когось -це життя», «Просто так». Напередодні Різдва долучилися до акції передачі світла Вифлеємського вогню миру .Він символізує очікування в період посту, повну жертовність .

Педагогічний колектив гімназії проводить значну роботу по правовому та моральному вихованню учнів. Учителі на уроках і виховних годинах прищеплюють повагу до Конституції України, державних символів, прав і свобод громадян. Із метою правової освіти та правового виховання учнів, у школі з 07 по 11 грудня 2020 р. проведено Всеукраїнський тиждень права, присвяченого Дню захисту прав людини.

Адміністрацією закладу та класними керівниками проводиться певна робота з батьками та учнями щодо попередження правопорушень серед неповнолітніх: відвідування сімей удома, профілактичні бесіди з питань навчання та виховання учнів. Соціальний педагог, практичний психолог школи індивідуально працюють з батьками та учнями, що потребують підвищеної педагогічної уваги, з ними проводиться робота щодо корекції поведінки дітей.

З метою соціального захисту дітей, запобігання безпритульності та бездоглядності, педагогічним колективом постійно здійснюється контроль за відвідуванням учнями навчальних занять. На постійному контролі перебуває шкільна документація (класні журнали, медичні довідки, письмові пояснення батьків щодо причин відсутності дітей на уроках), проводяться рейди контролю за відвідуванням. Школа підтримує тісний зв'язок з правоохоронними органами, представники яких проводять профілактичні бесіди зі школярами.

18 жовтня, в Європейський День протидії торгівлі людьми, соціальний педагог та практичний психолог провели просвітницьке заняття «Скажемо «Ні» сучасному рабству», розповсюдили тематичні буклети серед учнів школи.

В рамках Тижня протидії булінгу для учнів гімназії проведено тренінгове заняття «Зупинимо булінг!», інтерактивне заняття «Стоп булінг!», перегляд і обговорення тематичних відеофільмів «Булінг у школі», «Кібербулінг та агресія в інтернеті».

ü Заходи щодо пропагування здорового способу життя та запобігання шкідливому впливу споживання алкогольних напоїв та тютюнових виробів серед школярів;

ü Заходи щодо профілактики ВІЛ-інфекції/СНІД серед учнівської молоді;

ü Заходи щодо покращення роботи з питань запобігання злочинності, жорстокості та негативним проявам в учнівському середовищі;

ü Інформаційно-профілактична робота щодо запобігання торгівлі, експлуатації та жорстокого поводження з дітьми.

ü Організовано роботу по залученню учнів до занять в гуртках, спортивних секціях.

ü Батьківська громада учнів школи проінформована про їхню відповідальність за належне виховання дітей.

ü Організовано роботу ради з профілактики правопорушень.

ü Організовано роботу учнівського самоврядування.

ü Постійно діє правовий консультпункт, проводиться індивідуальна корекційна робота з дітьми, які легко піддаються впливу несприятливих зовнішніх обставин (відповідальна – шкільний психолог Мазур Т.).

ü Сформовано банк даних дітей соціально- незахищених категорій, а саме: сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування; дітей з особливими потребами, дітей-учасників АТО, дітей із малозабезпечених сімей, дітей із багатодітних сімей; дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах .

ü Проведено батьківські збори на тему: «Життя без насильства», «Поговоримо про булінг».

ü Налагоджено співпрацю з представниками патрульної поліції, ювенальної провенції, служби у справах дітей, медичних закладів, громадськими організаціями, студентами УКУ, духовенства.

Із метою правової освіти та правового виховання учнів, у гімназії з 07 по 11 грудня 2020 р. проведено Всеукраїнський тиждень права, присвяченого Дню захисту прав людини, проведено такі заходи:

ü Години спілкування «Я проти насильства», «Діти та їхні права»,1-9 кл.

ü Виставка дитячих малюнків «Права очима дітей»

ü Опитування серед учнів «Психічне здоров’я і ризикована поведінка підлітків», 9 кл.

ü Урок-тренінг «16 днів проти насильства. Як не стати жертвою секстингу», 6,8 кл.

ü Зустріч з юристом « Права та обов’язки підлітків», 9 кл.

ü «Скринька довіри»,інформаційний стенд «Мої права та обов’ язки»

ü Зустріч із працівниками соціальної служби:«Що таке злочин?», «Вчимося відповідальності»,6 кл.

ü Зустріч дітей зі священником:«Духовний зв’язок батьків і дітей», 7 кл.

ü Перегляд відеороликів на тему:«Почни говорити», «Розкажи дорослому, якому довіряєш», 5-9 кл.

ü Круглий стіл «Шкідливі звички, наслідки залежностей», 06.10.20 р., 8 кл.

Класні керівники сприяють розвиткові позитивних якостей школяра, заохочують їх до здорового способу життя через залучення до активного читання художньої та правової літератури, участь у виховних заходах, гуртках за інтересами тощо.

З метою запобігання травматизму та підтримання порядку під час перерв протягом навчального року організовано чергування по гімназії вчителів.

У гімназії діє правовий консультпункт (консультацію надають психолог школи Мазур Т., вчитель правознавства Проць М.І.). Вони співпрацюють з представниками медичних закладів, громадських організацій, юристом соціальної служби, дільничим інспектором.

Опрацювання зі школярами таких документів: Конвенції ООН «Про права дитини», Закону України «Про освіту», Конституції України, Декларації прав людини, Закону України «Про охорону дитинства», Закону України «Про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров’я населення» здійснюється класними керівниками, використовуючи різні форми організації та навчально-пізнавальної діяльності (розповідь, бесіди, лекції, пояснення, дискусії, створення цікавих ситуацій).

На внутрішкільному обліку правопорушників числяться такі учні: Калмичков А. (9-Б кл.), Мостинець С. (9-Б кл.). Класний керівник, психолог, педагог-організатор постійно здійснюють індивідуальну профілактичну роботу з цими учнями: бесіди, ведуть записи в зошиті педагогічних спостережень, відвідують дітей за місцем проживання, залучають до позаурочних гурткових занять за інтересами та заняття спортом.

Практичний психолог Мазур Т. на кожну дитину, яка потребує особливої уваги та підтримки створила окремі файли, у яких знаходиться індивідуальна картка психолого-педагогічного діагностування, характеристика, результати навчальної діяльності, записи консультацій. Вона проводить з дітьми соціальних категорій систематичні профілактичні заходи, бесіди, індивідуальні спостереження, тісно співпрацює з батьками дітей та громадськими організаціями міста. Даних дітей залучає до занять у гуртках відповідно до нахилів та уподобань, до участі у шкільних позаурочних заходах, учнівських проектах тощо.

Дієвою є робота соціального педагога у напрямку охорони дитинства: у школі є база даних дітей, які потребують підтримки і уваги: дитина, позбавлена батьківського піклування, діти з інвалідністю, діти з малозабезпечених сімей, з багатодітних сімей, діти, які навчаються в інклюзивних класах, діти, батьки яких є учасниками АТО. Їх забезпечено безкоштовним харчуванням, дбають про позаурочну зайнятість, змістовний відпочинок та оздоровлення.

Учнівське самоврядування бере активну участь у житті школи. На засіданнях ради учнівського самоврядування учні приймають рішення про виконання тої чи іншої шкільної справи й відповідально виконують її.

Система організації виховної роботи в школі передбачає максимальне залучення учнів до участі у гуртках. На базі школи функціонують гуртки, а саме:

Назва гуртка Клас Кількість учнів Керівник
1. Гурток спортивно-естрадного танцю ДЦТСЕ 1-4 30 О. Яковлєва
2. Вокально-хореографічний ансамбль «Срібні дзвіночки» 1-6 50 Н. Стецька
3. Шахи 1-5 20 А.Павельчук

Одним із напрямів реформування виховання учнів, є забезпечення повноцінного фізичного розвитку дітей, охорона та зміцнення їхнього здоров’я. Отже, вчителі створюють позитивну ауру, культ здоров’я в класі, в школі і в сім’ї. Для успішного створення здоров’язберігаючого середовища у нашій школі навчально-виховна робота здійснюється за такими напрямами: створення оптимальних санітарно-гігієнічних умов; раціональна організація праці й відпочинку; збереження та зміцнення фізичного, психічного, соціального та духовного здоров’я; формування свідомого ставлення до свого життя та здоров’я; пропагування здорового способу життя; застосування профілактичних, просвітницьких програм і проектів; налагодження співпраці з відповідними громадськими організаціями та державними установами. У зв’язку з карантином у державі, адміністрацією гімназії, вчителями було проведено інформаційну кампанію про безпечне навчання під час пандемії «Школо, ми готові»

Щоб сприяти розвитку фізичних якостей учнів, пропагувати здоровий спосіб життя, було проведено:

ü Участь у районному конкурсі «Безпека на дорозі» серед учнівської молоді Сихівського району.

ü Юні спортсмени. Гра «Мікрофон»,2 кл.

ü Велосипедна прогулянка Сихівським лісом «Здоровим бути модно», 11.09.20 р., 6а кл.

ü Пленерний урок «Сovid-19 – виклик для світу», 9 кл.

ü Зустріч з медпрацівником «Гігієна рук», 15.10.20р., 1 кл.

ü Спортивно-оздоровчі змагання «Козацькі забави» (1-6кл.);

ü Заходи до Всесвітнього дня здорового харчування,16.10.20р.

ü Участь у міській екологічній акції «Збережемо життя ялинці»,5-9 кл.

ü Були учасниками конкурсу малюнків загальноміського проекту " Як я бачу парк науки та креативності( Осадча Олена- 1 місце в категорії до 10 років, Заграй Давид – відзначений почесною грамотою.);

ü Участь у міському фестивалі-конкурсі "Жіноцтво української землі" від Львівської громадської організації "Союз Українок", де Ковалишин Вікторія, учениця 3-Б класу, яка отримала два дипломи ІІІ ступеня у номінаціях "Жінка - Берегиня України" (пісня) та "Українська Жінка" (малюнок), учениця 9 класу Копчак Ольга в номінації "Українська Жінка"(малюнок)диплом І ступеня;

Також були проведені такі виховні заходи:

ü «День народження нашого класу», 1 кл.

ü виставка-конкурс виробів з природнього матеріалу «Перлини прекрасного», 1-9 кл.

ü Святкове вітання до Дня вчителя «Спасибі Вам, дорогі вчителі!», 02.10.20 р., 9 кл.

ü Вікторина «Наум наведе на ум»

ü Андріївські вечорниці, 2 кл.

ü конкурс «Новорічні еко-композиції»1-4 кл.

ü Закликання Святого Миколая. Вистава «Як звірі чекають Святого Миколая», 1-4 кл.

ü Вертеп у господині Наталі, 2-а кл.

ü Різдвяний вертеп, 2-б кл.

ü Новорічна піжамна вечірка з розвагами і конкурсами, 5-6 кл.

Результатом роботи школярів та учасників позаурочної гурткової роботи є участь у тематичних виставках, конкурсах, фестивалях, загальношкільних виховних заходах, звітних концертах.

Класні керівники, вчителі-предметники заохочують та залучають обдарованих дітей до написання наукових робіт, створення проектів, вчать працювати з науковою літературою, запрошують до співпраці волонтерів, які проводять разом з учнями майстер-класи:

ü Майстер-клас з виготовлення овечки з природнього матеріалу, 2 кл.

ü Майстер- клас «Різдвяний віночок», «Новорічна ялинка», 1-4 кл.

ü Майстер-клас. Розмальовування пряників, 2кл.

ü Майстер-клас з виготовлення Миколайчиків, 1 кл.

ü Майстер-клас «Розмалюй ялинкову іграшку», 1-4 кл.

ü Майстер-клас з приготуванні куті, 1-2 кл.

Формування екологічної культуриздійснюється шляхом проведення виховних заходів, проведення конкурсів, через спілкування з природою, де учні вчаться практичного досвіду поведінки у природі. Трудові акції, тижні, місячники до Міжнародного Дня Землі, Дня довкілля та Дня охорони навколишнього природного середовища:

Екологічний івент «Міжнародний день чистих берегів»

Флешмоб «Врятуймо планету разом»;

Квест «Приклад гідності», учні 5-Б класу, прибирання ділянки у Сихівському лісі.

Впродовж І семестру учні здійснили такі пізнавальні екскурсії:

Пішохідна екскурсія зеленою стежкою Сихова «Куди зникло Сихівське озеро?», 12.10.20 р., 6-Б кл.

«Мальовничий Стрийський парк», 22.10.20 р., 8,9 кл.

Похід до Лазер парку, 20.11.20р., 6а кл.

Екскурсія у Львівський океанарій, 27.11.20 р., 8 кл.

Віртуальна екскурсія до садиби Святого Миколая, с.Пістинь, Івано-Франківська обл., 4 кл.

Екскурсія у кінотеатр «Копернік», перегляд художнього фільму «Казка старого мельника», 6б кл, 23.12.20 р.

Наші учителі разом з учнями беруть участь у проєктах:

ü проєкт «Навігатор до фінансової свободи» під керівництвом Павельчук А.І.,

ü проєкт “Навігатор по етикетках”,«Маленький принц. Львів, що любить тварин», вчитель біології Мудра І.С.

ü Загальноміський мистецько-краєзнавчий конкурс «Львівське рондо», Проць М.І.

ü Проект «Абетка харчування», вчителі початкових класів

У становленні та розвитку учнівкласні керівники опираються на допомогу батьків. Адже робота з батьками – є складним і важливим напрямком роботи класного керівника. Саме у родині визначається соціальний статус дитини, її права і обов′язки, закладаються духовні цінності, формується естетичний смак, соціальна поведінка, трудові навички. Якщо сім′я покликана створити сприятливі умови для розвитку емоційного життя дитини, то школа покликана здійснювати цей розвиток спільно з батьками.

Двічі на семестр (вересень, грудень 2020р.) класні керівники проводять батьківські збори. Всі загальношкільні заходи проводяться спільно з батьківською громадою, батьки беруть активну участь в усіх акціях, які проводить школа. Батьки, які за освітою є медиками або юристами залучаються до проведення лекцій, бесід, діалогів зі школярами, впродовж семестру проводили спільно з дітьми майстер-класи, організовували вікторини, змагання, походи, екскурсії.

Підсумовуючи, слід зазначити, що виховна робота у школі належно проводиться по всіх важливих напрямах, але слід звернути увагу :

• на роботу спортивних секцій, щоб учні активніше брали участь у спортивних змаганнях;

• на активність роботи шкільної бібліотеки;

• на участь у конкурсах районного, міського та обласного рівня.

Учителі створюють атмосферу довіри і зичливості, де спільно з вихованцями виконують поставлені завдання.

ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З ПРАВОВОГО ВИХОВАННЯ ТА З ПРОФІЛАКТИКИ АНТИСОЦІАЛЬНИХ ЯВИЩ СЕРЕД УЧНІВ

Правове виховання сприяло формуванню у здобувачів освіти моральнихпочуттів, які регулювали б їхню поведінку: почуття законності обраної мети, правомірності шляхів і засобів їх реалізації, справедливості, відповідальності. Завдяки правовихованню в дітей та молоді мають вироблятися навички і звички високоморальної поведінки. І нарешті, завданням правовиховання, яке визначає характер всієї виховної роботи, є забезпечення подолання окремими учнями шкідливих навичок і звичок, що сформувалися внаслідок помилок і недоліків виховання.

Відповідно до річного плану роботи гімназії протягом 2020-2021 навчального року адміністрацією вивчався стан правовиховної роботи та превентивного виховання. Робота з напрямку правової освіти та правового виховання планується та здійснюється на основі нормативної бази:

- Конституція України;

- Конвенція про права дитини;

- Закон України «Про загальну середню освіту»;

- Закон України «Про охорону дитинства»;

- Цивільний кодекс України;

- Національна доктрина розвитку освіти;

- Закон України «Про молодіжні організації»;

- Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)»;

- Лист МОН України від 29.01.2019 №1/11-881 «Рекомендації для закладів освіти щодо застосування норм Закону України щодо протидії булінгу»;

- Лист МОН України від 29.12.2018 №1/9-790 «Щодо організації роботи у закладах освіти з питань запобінання і протидії домашньому насильсьтву та булінгу»;

- Наказ МОН України від 02.10.2018 №1047 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо виявлення, реагування і взаємодії педагогічних працівників із іншими органами та службами»;

- Постанова КМУ від 03.10.2018р. №800 «Деякі питання соціального захисту дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, у тому числі таких, що можуть загрожувати їх життю та здоров’ю»;

- Лист МОН України від 28.12.2016 року №1/9-680 «Щодо захисту дітей від усіх форм насильства, образ, недбалого й жорстокого поводження»;

- Постанова КМУ від 24.02.2016 р. №111 «Про затвердження державної соціальної програми протидії торгівлі людьми на період до 2020 року»;

- Спільний наказ Міністерства соціальної політики України, Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України від 19.08.2014 р. №564/836/577 «Про затвердження Порядку розгляду звернень та повідомлень з приводу жорстокого поводження з дітьми, або загрози його вчинення»;

- Лист МОН України від 30.01.2014 р. №1/9-80 «Щодо профілактичної роботи із запобігання правопорушенням та злочинності серед дітей та учнівської молоді»;

- Лист МОН України від 11.02.2013 р. №1/9-96 «Щодо роботи із запобігання правопорушенням та злочинності серед дітей та учнівської молоді»;

- Концепція превентивного виховання дітей і молоді;

- Загальнодержавна програма «Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини на період до 2021 року»;

- Національної програми патріотичного виховання населення, формування здорового способу життя, розвиток духовності та зміцнення моральних засад суспільства;

- Закон України «Про основи соціального захисту бездоглядних громадян та безпритульних дітей»;

- Закон України «Про запобігання та протидію домашньому насильству» 07.12. 2017 року №2229-VIII

Метою правовиховної роботи гімназії є:

- органічне поєднання навчання і виховання;

- підпорядкування організації та змісту освіти завданням формування цілісної та всебічно розвиненої високоморальної особистості з розвиненою правовою свідомістю і культурою;

- перетворення моральних та духовних цінностей на важливий чинник виховання підростаючого покоління;

- готовність дотримуватися й виконувати права та обов’язки, що виражають волю та інтереси народу;

- виховання глибокої поваги до законів і правил людського співжиття;

- свідоме ставлення до своїх прав і обов'язків перед суспільством і державою, закріплених у Конституції України.

Дана мета дає можливість працювати над розв`язанням цілого комплексу взаємопов`язаних між собою завдань:

- закласти основи духовно і художньо розвиненої особистості з широким культурним кругозором шляхом відродження національних традицій;

- сприяти залученню кожного учня до участі в різних сферах соціальної та правової діяльності;

- створити максимальні умови для безперервного виховання засобами позакласної та позашкільної роботи;

- зміцнення життєвої позиції школярів;

- підвищення громадянської активності учнів;

- виховання почуття непримиренності до негативних явищ.

Вирішення завдань правовиховної діяльності гімназії здійснюється за основними напрямками:

- правове виховання;

- соціальна реабілітація неповнолітніх;

- профілактика асоціальних проявів у поведінці учнів;

- пізнавальна діяльність;

- національно-патріотичне виховання;

- моральне здоров`я;

- формування здорового способу життя;

- виховання в сім’ї;

- педагогічна просвіта батьків;

- взаємодія з громадськими організаціями.

Правове виховання та профілактична робота з учнями є окремим розділом у плані виховної роботи. Відповідно до річного плану виховної роботи складаються плани виховної роботи на місяць, які включають проведення правовиховних та превентивних заходів. Адміністрацією було встановлено, що педагогічним колективом впроваджуються в практику навчальної та виховної роботи нові підходи, спрямовані на створення системи навчання та виховання на основі гуманізації життя навчального закладу. Реалізація завдань і змісту правового виховання учнів здійснюється передусім у процесі навчання. Вивчення гуманітарних предметів спрямоване на формування в них високих ідеалів, моральноправових якостей, непримиренності до аморальних явищ, правопорушень і злочинності. Дисципліни природничого циклу дають змогу торкнутися кола питань з різних галузей права, зокрема його нормативних актів щодо охорони природи, охорони праці, охорони здоров'я людини та ін.

Профілактична робота є системою спільних дій усіх учасників навчально-виховного процесу і грунтується на своєчасному виявленні негативних інформаційних, організаційних факторів. Соціальним педагогом Яремою О.С. було проведено профілактичні бесіди як з учнями так і з батьками. Ведеться контроль за відвідуванням занять учнів даної категорії. В школі систематично ведеться робота з учнями, що стоять на внутрішньому обліку (2 людей). Були проведені такі бесіди:

- «Скажемо: Стоп! Наркоманії, тютюнопалінню та алкоголізму» (8-9 класи);

- «Комп’ютерні ігри. Як не нашкодити собі.» (7-8 класи);

- «Дружба в житті людини» (2-А клас);

- «Справжній лідер – хто він» (3 клас);

- «Права дитини» (6 класи);

- «Порядна дитина яка вона» (4 клас).

Практичний психолог Мазур Т.С. провела урок-тренінг на тему «Попередження сексуального насильства над дітьми. Правила безпеки»(1-4 кл.),урок-тренінг «16 днів проти насильства. Як не стати жертвою сексингу»(6 кл.). Було проведено моніторинг за учнями гімназії та опитування класних керівників з метою виявлення учнів, що зазнають насильства в сім’ї, стали жертвою булінгу, мають суїцидальні нахили, перебувають у важкому психоемоційному стані.

Важлива роль у правовому виховання учнів належить курсу основ правознавства, у процесі вивчення якого вони знайомляться з усіма галузями права, здобувають знання, вміння і навички в системному вигляді.

Велика увага приділяється формуванню в учнів належного рівня правових знань і навичок правомірної поведінки. Позакласні виховні заходи з превентивного виховання будуються так, щоб закласти фундамент правових поглядів і переконань учнів, виховати критичне ставлення до протиправної поведінки членів суспільства. Робота з нормативно-правовими документами, зустрічі з представниками юридичних професій.

Вже традиційним стало проведення Тижнів правових знань , метою яких є формування правової культури підростаючого покоління, сприяння засвоєнню правових понять. У рамках Тижня проходять зустрічі з працівниками поліції, ювенальної превенції, заходи з питань торгівлі людьми, години спілкування на правову тематику до Дня прав людини, конкурс малюнків «Права очима дітей», в бібліотеці оформлюється книжкова виставка «Мої права та обов’язки». Класні керівники 5-9 класів проводять бесіди, засідання круглого столу, конференції, відеопрограми, акції: «Я проти насильства», «Діти та їхні права», інформаційний меседж «Конституційні права і свободи людини», перегляд відеороликів на тему: «Почни говорити», «Розкажи дорослому, якому довіряєш», зустріч дітей зі священником «Духовний зв’язок батьків і дітей», години відкритих думок «Ти і закон», зустріч з юристом « Підвищення обізнаності та запобігання злочинам». Вагома робота проводиться під час акції «16 днів проти насилля», де діти та вчителі у різноманітній інтерактивній формі під час брифінгів, флешмобів, майстер-класів, відео-конференцій, зустрічей з представниками правоохоронних органів намагаються вголос сказати про права всіх і кожного, закликають боротися і не допускати різних видів насилля. Учні 4 класу беруть участь у міському конкурсі «Правознайко»( переможець І етапу конкурсу Стецьків А.). Взяли участь у акції учнівського парламенту «Обміняй цигарку на цукерку» та в конференції лідерів самоврядування «Ми за здоровий спосіб життя»(учні 9 кл.)

Питання правової освіти та профілактики правопорушень серед учнів постійно знаходиться на контролі адміністрації закладу. Питання з правового виховання регулярно заслуховуються на нарадах при директорові, педагогічних радах, виробничих нарадах, методичних нарадах. Проблема профілактики правопорушень постійно розглядається на батьківських зборах та всеобучах, куди запрошуються представники служби у справах дітей, лікарі-наркологи, представники соціальних служб.

14. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ

З метою забезпечення безпеки життєдіяльності учнів, керуючись відповідною нормативною базою, в школі була організована робота з безпеки життєдіяльності.

Своєчасно було складено необхідні акти-дозволи на проведення занять у кабінетах та майстерні. У вересні класними керівниками з усіма учнями школи проведено вступний інструктаж із безпеки життєдіяльності, протягом навчального року проводилися первинні інструктажі з техніки безпеки та з безпеки життєдіяльності перед виконанням лабораторних, практичних робіт, під час роботи в майстерні, на заняттях з трудового навчання та фізкультури. Перед виконанням специфічних видів робіт обов’язково проводився цільовий інструктаж.

Перед початком навчального року всі учні школи пройшли медичний огляд. Своєчасно і якісно була проведена підготовка школи до роботи в новому навчальному році та до зими. Упродовж року були проведені профілактичні заходи щодо попередження дитячого травматизму. Перед початком усіх канікул класні керівники проводили інструктажі і бесіди з безпеки життєдіяльності під час канікул. У жовтні та квітні було проведено Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності.

На уроках «Основи здоров’я» відпрацьовано дії в умовах виникнення надзвичайних ситуацій і надання першої допомоги травмованим та потерпілим;

Класні керівники провели всі заплановані бесіди та заняття з дітьми по вивченню правил дорожнього руху, правил пожежної безпеки, правил користування природним газом, правил поведінки в громадських місцях та на воді.

На класних батьківських зборах проводилась роз’яснювальна робота з батьками щодо збереження здоров’я дітей.

Упродовж року проводились заняття з евакуації учнів та відпрацювання дій у разі виникнення надзвичайних ситуацій.

Про пріоритетні напрямки роботи школи на 2021/2022 н.р.

1. Поступальна реалізація Концепції «Нової української школи», нових державних стандартів загальної середньої освіти, розроблених з урахуванням компетентностей, необхідних для успішної самореалізації особистості.

2. Створення освітнього середовища для навчання, виховання та формування цілісної особистості на засадах християнських цінностей.

3.Збереження і зміцнення морального, фізичного, психічного здоров’я вихованців

4.Виховання громадянина України, соціально компетентної особистості, здатної здійснювати самостійний вибір і приймати відповідальні рішення у різноманітних життєвих ситуаціях.

5.Підвищення кваліфікації педагогічного колективу, упровадження інноваційних технологій, методик, форм організації навчально-виховного процесу для задоволення потреб спільноти в одержанні повноцінних освітніх послуг.

6.Надання можливості батькам бути залученими до процесу прийняття рішень щодо якості освіти їх дітей та участі в житті школи Запровадження нового принципу педагогіки партнерства, що ґрунтується на співпраці учня, вчителя і батьків.

3. Запровадження принципу дитиноцентризму (орієнтація на потреби учня).

7. З метою реалізації компетентнісного та особистісно-орієнтованого підходу до навчання продовження роботи педагогічного колективу над науково-методичною проблемою: «Формування життєвих компетентностей особистості учня на основі розвитку творчих здібностей на уроках та в позаурочній діяльності шляхом впровадження інноваційних навчально-виховних технологій».

8. Пошук нових прогресивних технологій, методів і прийомів впровадження життєвих компетентностей в освітній процес, пов’язаних із здобуттям учнями умінь і навичок, необхідних для успішної самореалізації в професійній діяльності, особистому житті, громадській активності.

9. Впровадження в освітній процес сучасних цифрових та комп’ютерних технологій, електронний документообіг.

Кiлькiсть переглядiв: 436

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.