Протокол № 6

засідання ради гімназії «Тривіта» Львівської міської ради

22.11.21р.

Присутні: 38 чол.

Відсутні - 0

Голова ради - Рацька Надія Михайлівна

Секретар – Хомин Віра Степанівна

Порядок денний

1. Обговорення і затвердження Меморандуму співпраці між усіма учасниками освітнього процесу: педагогами, учнями та батьками гімназії «Тривіта» Львівської міської ради

Слухали: Лернер Т.Я., заступника директора школи з навчально-виховної роботи, яка ознайомила присутніх із проектом Меморандуму співпраці між усіма учасниками освітнього процесу: педагогами, учнями та батьками.

Виступили:

1. Станіславська Г.П., директор. “Меморандум співпраці” - правила поведінки, розроблені спільно з учасниками освітнього процесу, засновані на правах людини й спрямовані на формування позитивної мотивації в поведінці учасників освітнього процесу.

2. Проць М.І., учитель історії. Плідна співпраця між усіма учасниками освітнього процесу ґрунтується на таких твердженнях:

“Всі люди народжуються вільними і рівними у своїй гідності та правах. Вони наділені розумом і совістю і повинні діяти у відношенні один до одного в дусі братерства” — Стаття 1 Загальної декларації прав людини

“Освіта повинна бути спрямована на повний розвиток людської особи і збільшення поваги до прав людини і основних свобод”— Частина 2 статті 26 Загальної декларації прав людини

“Найкраще забезпечення інтересів дитини має бути керівним принципом для тих, хто несе відповідальність за її освіту і навчання; насамперед таку відповідальність несуть її батьки”— Принцип 7 Декларації прав дитини, ухваленої резолюцією 1386 (ХIV) Генеральної Асамблеї ООН від 20 листопада 1959 року

3. Корнієнко Н.М., вчитель початкових класів. Цей документ базується на принципах, задекларованих в Концепції НУШ і Законі «Про освіту» та покликаний допомогти вчителям, учням і батькам налагодити партнерські взаємовідносини.

4. Грималюк І.А.. , вчитель християнської етики. В основу співпраці між усіма учасниками освітнього процесу покладені принципи педагогіки партнерства як складової концепції Нової української школи (НУШ):

- повага до особистості;

- доброзичливість і позитивне ставлення;

- довіра у відносинах;

- діалог – взаємодія – взаємоповага;

- розподілене лідерство (про активність, право вибору та відповідальність за нього, горизонтальність зв’язків);

- принцип соціального партнерства (рівність сторін, добровільність прийняття зобов’язань, обов’язковість виконання домовленостей).

5. Партика Н.В.., учитель початкових класів, яка сказала, що цей документ має спростити комунікацію між усіма учасниками освітнього процесу та ухвалення рішень у школі. Він складається з трьох розділів: Перший розділ присвячено правилам та регламентам, яких не вистачає для врегулювання щоденного життя та розпорядку, які спільнота кожної школи має напрацювати сама. Другий розділ стосується підвищення ефективності освітнього процесу.

Третій розділ присвячено безпеці в школі, сприятливому фізичному середовищу та комфортній психосоціальній атмосфері..

Ухвалили:

1. Затвердити Меморандум співпраці між усіма учасниками освітнього процесу: педагогами, учнями та батьками гімназії «Тривіта» Львівської міської ради.

2. Учителям, батькам та учням гімназії дотримуватись Меморандуму співпраці між усіма учасниками освітнього процесу: педагогами, учнями та батьками гімназії «Тривіта» Львівської міської ради.

Голосували:

За - 38 чол.

Проти - 0 чол.

Утрималися - 0 чол.

Голова ради Надія Рацька

Секретар Віра Хомин

Кiлькiсть переглядiв: 441

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.