І. Загальні положення освітньої програми
Освітня програма гімназії «ТРИВІТА» Львівської міської ради є наскрізною, оскільки охоплює освіту на І (початкова освіта), ІІ (базова середня освіта) ступенях навчання.
Програма розроблена на виконання Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Постанов Кабінету Міністрів України від 20.04.2011 №462 та від21.02.2018 №87 «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти», від 24.07.2019 №688 «Про внесення змін до Державного стандарту початкової загальної освіти», від23.11.2011 №1392 «Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти» та на підставі типових освітніх програм, затверджених наказами МОН України, від 08.10.2019 №№1272, 1273 та від 20.04.2018 №№ 405 «Про затвердження типових освітніх програм закладів загальної середньої освіти».
Освітня програма передбачає досягнення здобувачами освіти результатів навчання (компетентностей), визначених відповідним Державним стандартом загальної середньої освіти.
Освітня програма передбачає:
- формування основ соціальної адаптації та життєвої компетентності
дитини;
- виховання елементів природодоцільного світогляду, розвиток позитивного емоційно-ціннісного ставлення до довкілля;
- утвердження емоційно-ціннісного ставлення до практичної та духовної діяльності людини, розвиток потреби в реалізації власних творчих здібностей.
Освітня програма складена:
· для 1-4 класів –за Типовими освітніми програмами для закладів загальної середньої освіти (1-4 класи), розробленою під керівництвом Р.Б.Шияна – Нова українська школа, затвердженою Колегією Міністерства освіти і науки України 23.02.2018, додаток 1, наказами Міністерства освіти і науки України від 08.10.2019 року № 1272, 1273;
· для 5–9 класів – за Типовими освітніми програмами для закладів загальної середньої освіти II ступеня, затвердженими від 20.04.2018 №№ 405 «Про затвердження типових освітніх програм закладів загальної середньої освіти» (таблиця 10, 13).
Зміст програми має потенціал для формування у здобувачів таких ключових компетентностей:
1) вільне володіння державною мовою, що передбачає уміння усно і письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти, а також любов до читання, відчуття краси слова, усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження, готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях;
2) здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами, що передбачає активне використання рідної мови в різних комунікативних ситуаціях, зокрема в побуті, освітньому процесі, культурному житті громади, можливість розуміти прості висловлювання іноземною мовою, спілкуватися нею у відповідних ситуаціях, оволодіння навичками міжкультурного спілкування;
3) математична компетентність, що передбачає виявлення простих математичних залежностей в навколишньому світі, моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань, усвідомлення ролі математичних знань та вмінь в особистому і суспільному житті людини;
4) компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій, що передбачають формування допитливості, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї, самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати, формулювати припущення і робити висновки на основі проведених дослідів, пізнавати себе і навколишній світ шляхом спостереження та дослідження;
5) інноваційність, що передбачає відкритість до нових ідей, ініціювання змін у близькому середовищі (клас, школа, громада тощо), формування знань, умінь, ставлень, що є основою компетентнісного підходу, забезпечують подальшу здатність успішно навчатися, провадити професійну діяльність, відчувати себе частиною спільноти і брати участь у справах громади;
6) екологічна компетентність, що передбачає усвідомлення основи екологічного природокористування, дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів, розуміючи важливість збереження природи для сталого розвитку суспільства;
7) інформаційно-комунікаційна компетентність, що передбачає опанування основою цифрової грамотності для розвитку і спілкування, здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні та інших життєвих ситуаціях;
8) навчання впродовж життя, що передбачає опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання, організацію власного навчального середовища, отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб, визначення власних навчальних цілей та способів їх досягнення, навчання працювати самостійно і в групі;
9) громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівності, прав людини, добробуту та здорового способу життя, усвідомленням рівних прав і можливостей, що передбачають співпрацю з іншими особами для досягнення спільної мети, активність в житті класу і школи, повагу до прав інших осіб, уміння діяти в конфліктних ситуаціях, пов’язаних з різними проявами дискримінації, цінувати культурне розмаїття різних народів та ідентифікацію себе як громадянина України, дбайливе ставлення до власного здоров’я і збереження здоров’я інших людей, дотримання здорового способу життя;
10) культурна компетентність, що передбачає залучення до різних видів мистецької творчості (образотворче, музичне та інші види мистецтв) шляхом розкриття і розвитку природних здібностей, творчого вираження особистості;
11) підприємливість та фінансова грамотність, що передбачають ініціативність, готовність брати відповідальність за власні рішення, вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей, усвідомлення етичних цінностей ефективної співпраці, готовність до втілення в життя ініційованих ідей, прийняття власних рішень.
Спільними для всіх ключових компетентностей є такі вміння: читання з розумінням, уміння висловлювати власну думку усно і письмово, критичне та системне мислення, творчість, ініціативність, здатність логічно обґрунтовувати позицію, вміння конструктивно керувати емоціями, оцінювати ризики, приймати рішення, розв'язувати проблеми, співпрацювати з іншими особами.
Наскрізні лінії
Наскрізні лінії є засобом інтеграції ключових і загальнопредметних компетентностей, навчальних предметів та предметних циклів; вони враховуватимуться при формуванні шкільного середовища.
Наскрізні лінії є соціально значимими надпредметними темами, які допомагають формуванню в учнів уявлень про суспільство в цілому, розвивають здатність застосовувати отримані знання у різних ситуаціях.
Мета наскрізних ліній – «сфокусувати» увагу й зусилля вчителів-предметників, класних керівників, зрештою, усього педагогічного колективу на досягненні життєво важливої для учня й суспільства мети, увиразнити ключові компетентності.
1. Для наскрізної лінії«Екологічна безпека та сталий розвиток»– це формування в учнів соціальної активності, відповідальності й екологічної свідомості, у результаті яких вони дбайливо й відповідально ставитимуться до довкілля, усвідомлюючи важливіcть сталого розвитку для збереження довкілля й розвитку суспільства.
2. Метою вивчення наскрізної лінії«Громадянська відповідальність»є формування відповідального члена громади й суспільства, який розуміє принципи й механізми його функціонування, а також важливість національної ініціативи. Ця наскрізна лінія освоюється через колективну діяльність – дослідницькі роботи, роботи в групі, проекти тощо, яка розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок.
3. Завданням наскрізної лінії«Здоров'я і безпека»є становлення учня як емоційно стійкого члена суспільства, здатного вести здоровий спосіб життя і формувати навколо себе безпечне життєве середовище.
4. Вивчення наскрізної лінії «Підприємливість і фінансова грамотність» забезпечить краще розуміння молодим поколінням українців практичних аспектів фінансових питань (здійснення заощаджень, інвестування, запозичення, страхування, кредитування тощо); сприятиме розвиткові лідерських ініціатив, здатності успішно діяти в технологічному швидкозмінному середовищі.
ІІ. Пояснювальна записка
Гімназія «ТРИВІТА» Львівської міської ради - це середній загальноосвітній навчальний заклад І-ІІ ступенів, який забезпечує надання початкової та базової загальної середньої освіти, створений відповідно до рішення виконавчого комітету Львівської міської Ради від 28.07.2000р № 416 «Про створення загальноосвітньої Авторської школи «ТРИВІТА», затвердженого ухвалою Львівської міської ради від 31.08.2000 р. №762-а «Про зміни в мережі навчально-виховних закладів міста Львова».
Форма власності комунальна.
Юридична адреса загальноосвітнього навчального закладу:
79066, м.Львів, вул.Зубрівська,1; тел.245-45-46; ел.пошта: tryvita@ukr.net
Загальна кількість класів – 14.
Кількість учнів – 315.
В умовах реалізації Концепції «Нова українська школа» та відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 19 січня 2017р. №79 «Про проведення всеукраїнського експерименту за темою «Теоретико-методологічні засади моделювання розвитку авторських шкіл» на базі загальноосвітніх шкіл України» Авторська школа «ТРИВІТА» включена до переліку експериментальних навчальних закладів.
Авторська модель «Школа «ТРИВІТА»» - це школа духовно-морального спрямування, в якій створено умови для навчання, виховання та формування цілісної особистості на засадах християнських цінностей.
На виконання наказу управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради від 30.01.2018р. №36р «Про зміну типів та назв загальноосвітніх навчальних закладів м.Львова» назву «Загальноосвітня авторська школа «ТРИВІТА» м.Львова» змінено на «Гімназія «ТРИВІТА» Львівської міської ради».
ІІІ. Особливості організації освітнього процесу
Початкова школа
Початкова освіта – це перший рівень повної загальної середньої освіти, який відповідає першому рівню Національної рамки кваліфікацій.
Метою початкової освіти є всебічний розвиток дитини, її талантів, здібностей, компетентностей та наскрізних умінь відповідно до вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей і потреб, формування цінностей та розвиток самостійності, творчості, допитливості, що забезпечують її готовність до життя в демократичному й інформаційному суспільстві, продовження навчання в основній школі.
Навчальні плани школи І ступеня складені на основі:
· для 1-4 класів - за Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти (1-4 класи), розробленою під керівництвом Р.Б.Шияна – Нова українська школа, затвердженою Колегією Міністерства освіти і науки України 23.02.2018 .
Години навчального предмета фізична культура у 1-4 класах розподілені між фізичною культурою (2 год) та фізичною культурою (ритміка) (1 год).
За рахунок годин варіативної частини навчального плану введено курси за вибором:
Ø «Основи християнської етики» - 1-4 класи – по 1 година на тиждень
Основна школа
Навчальні плани школи для 5–9 класів складені на основі для 5–9 класів – за Типовими освітніми програмами для закладів загальної середньої освіти II ступеня, затвердженими від 20.04.2018 №№ 405 «Про затвердження типових освітніх програм закладів загальної середньої освіти» (таблиця 10, 13).
Для реалізації основних завдань за рахунок варіативної складової:
Ø замість курсу «Етика» викладатиметься курс «Основи християнської етики» у 5-6-х класах по 1 годині на тиждень та продовжено вивчення даного курсу у 7-9 класах:
· у 7 класах- 1 год. на тиждень;
· у 8 класах - 1 година на тиждень;
· у 9 класах - 1 год. на тиждень.
Викладання курсу «Фінансова грамотність» здійснюється за рахунок варіативної складової у 5-8-х класах – 1 год. на тиждень.
Структура 2021/2022 навчального року
1. Навчальний рік розпочинається 1 вересня 2021р.
2. Навчальні заняття завершуються 10.06.2021р.
3. Навчання організовується за семестровою системою.
Тривалість семестрів:
· І семестр – з 1 вересня до 30 грудня 2021 року;
· ІІ семестр – з 17 січня до 10 червня 2022 року.
4. Тривалість канікул:
· осінні – з 25 жовтня до 31 жовтня;
· зимові – з 31 грудня до 16 січня;
· весняні – з 28 березня по 03 квітня, 21-22 квітня 2022 р.
5. Тривалість навчального тижня – 5 днів.
6. Навчальні екскурсії та навчальна практика проводяться згідно додатку до листа МОН України від 06.02.08 №1/9-61 «Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу під час проведення навчальних екскурсій та навчальної практики учнів загальноосвітніх навчальних закладів».
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН | ||||||||||
початкової школи гімназії "ТРИВІТА" | ||||||||||
на 2021-2022н.р. | ||||||||||
Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень у класах | |||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 1-4 кл. | ||||||
Математика | 3 | 3 | 4 | 4 | 14 | |||||
Українська мова | 5 | 5 | 5 | 5 | 20 | |||||
Англійська мова | 2 | 3 | 3 | 3 | 11 | |||||
Я досліджую світ* | 7 | 8 | 7 | 7 | 31 | |||||
мовно-літературна | 2 | 2 | 2 | 2 | 8 | |||||
математична | 1 | 1 | 1 | 1 | 4 | |||||
природнича | 1 | 1 | 1 | 1 | 4 | |||||
технологічна | 1 | 1 | 1 | 1 | 4 | |||||
громадянська та історична | 1 | 1 | 1 | 1 | 4 | |||||
соціальна і здоровʹязбережна | 1 | 1 | 1 | 1 | 4 | |||||
інформатична | 1 | 1 | ||||||||
Інформатика | 1 | 1 | 2 | |||||||
Музичне мистецтво | 1 | 1 | 1 | 1 | 4 | |||||
Образотворче мистецтво | 1 | 1 | 1 | 1 | 4 | |||||
Фізична культура | 2 | 2 | 2 | 2 | 8 | |||||
Фізична культура (ритміка) | 1 | 1 | 1 | 1 | 4 | |||||
Разом | 22 | 24 | 25 | 25 | 88 | |||||
Додаткові години на предмети інваріантної складової, курси за вибором, індивідуальні та групові заняття, консультації | 1 | 1 | 1 | 1 | 4 | |||||
Основи християнської етики | 1 | 1 | 1 | 1 | 4 | |||||
Всього | 23 | 25 | 26 | 26 | 100 | |||||
Гранично допустиме навантаження на учня | ||||||||||
(без урахування факультативів, додаткових занять) | 20 | 22 | 23 | 23 | ||||||
5-денний робочий тиждень | ||||||||||
Директор | Г.П.Станіславська | |||||||||
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН | ||||||||
гімназії "ТРИВІТА" (основна школа) | ||||||||
на 2021-2022 н.р. | ||||||||
Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень у класах | |||||||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | Разом | |||
Математика | 4 | 4 | 8 | |||||
Алгебра | 2 | 2 | 2 | 6 | ||||
Геометрія | 2 | 2 | 2 | 6 | ||||
Українська мова | 3,5 | 3,5 | 2,5 | 2 | 2 | 13,5 | ||
Перша іноземна мова (англійська мова) | 3+0,5 | 3+0,5 | 3 | 3 | 3 | 15+1 | ||
Друга іноземна мова (німецька мова) | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 10 | ||
Українська література | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 10 | ||
Зарубіжна література | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 10 | ||
Історія України | 1 | 1 | 2 | 1,5 | 5,5 | |||
Всесвітня історія | 1 | 1 | 1 | 3 | ||||
Історія (інтегрований курс) | 2 | 2 | ||||||
Основи християнської етики | 1 | 1 | 0+1 | 0+1 | 0+1 | 2+3 | ||
Правознавство (практичний курс) | 1 | 1 | ||||||
Природознавство | 2 | 2 | ||||||
Біологія | 2 | 2 | 2 | 2 | 8 | |||
Географія | 2 | 2 | 2 | 1,5 | 7,5 | |||
Фізика | 2 | 2 | 3 | 7 | ||||
Хімія | 1,5 | 2 | 2 | 5,5 | ||||
Фізична культура | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 10 | ||
Основи здоров'я | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 5 | ||
Музичне мистецтво | 1 | 1 | 1 | 3 | ||||
Образотворче мистецтво | 1 | 1 | 1 | 3 | ||||
Мистецтво | 1 | 1 | 2 | |||||
Інформатика | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 7 | ||
Трудове навчання | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 7 | ||
Разом | 28,5+0,5 | 31,5+0,5 | 32+1 | 33+1 | 34+1 | 163 | ||
Додаткові години на предмети інваріантної складової, курси за вибором, індивідуальні та групові заняття, консультації | 1 | 1 | 1 | 1 | 4 | |||
Фінансова грамотність | 1 | 1 | 1 | 1 | 4 | |||
Всього | 30 | 33 | 34 | 35 | 35 | 167 | ||
Гранично допустиме навантаження на учня (без урахування факультативів, додаткових занять) 5-денний робочий тиждень | 28 | 31 | 32 | 33 | 33 | |||
Директор | Г.П.Станіславська | |||||||
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН | ||||||||
учня 5 класу гімназії "ТРИВІТА" на 2021-2022 н.р. | ||||||||
Мартинюка Марка | ||||||||
Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень у класах | |||||||
5 | ||||||||
Математика | 2 | |||||||
Алгебра | ||||||||
Геометрія | ||||||||
Українська мова | 2 | |||||||
Перша іноземна мова (англійська мова) | 1,5 | |||||||
Друга іноземна мова (німецька мова) | 1 | |||||||
Українська література | 1 | |||||||
Зарубіжна література | 1 | |||||||
Історія України | 0,5 | |||||||
Всесвітня історія | ||||||||
Історія (інтегрований курс) | ||||||||
Основи християнської етики | 0,5 | |||||||
Правознавство (практичний курс) | ||||||||
Природознавство | 1 | |||||||
Біологія | ||||||||
Географія | ||||||||
Фізика | ||||||||
Хімія | ||||||||
Фізична культура | 1 | |||||||
Основи здоров'я | 0,5 | |||||||
Музичне мистецтво | 0,5 | |||||||
Образотворче мистецтво | 0,5 | |||||||
Мистецтво | ||||||||
Інформатика | 0,5 | |||||||
Трудове навчання | 0,5 | |||||||
Разом | 14 | |||||||
Додаткові години на предмети інваріантної складової, курси за вибором, індивідуальні та групові заняття, консультації | ||||||||
Фінансова грамотність | ||||||||
Всього | 14 | |||||||
Гранично допустиме навантаження на учня (без урахування факультативів, додаткових занять) 5-денний робочий тиждень | ||||||||
Директор | Г.П.Станіславська | |||||||
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН | ||||||||
учениці 5 класу гімназії "ТРИВІТА" на 2021-2022 н.р. | ||||||||
Олексин Вікторії | ||||||||
Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень у класах | |||||||
5 | ||||||||
Математика | 2 | |||||||
Алгебра | ||||||||
Геометрія | ||||||||
Українська мова | 2 | |||||||
Перша іноземна мова (англійська мова) | 1,5 | |||||||
Друга іноземна мова (німецька мова) | 1 | |||||||
Українська література | 1 | |||||||
Зарубіжна література | 1 | |||||||
Історія України | 0,5 | |||||||
Всесвітня історія | ||||||||
Історія (інтегрований курс) | ||||||||
Основи християнської етики | 0,5 | |||||||
Правознавство (практичний курс) | ||||||||
Природознавство | 1 | |||||||
Біологія | ||||||||
Географія | ||||||||
Фізика | ||||||||
Хімія | ||||||||
Фізична культура | 1 | |||||||
Основи здоров'я | 0,5 | |||||||
Музичне мистецтво | 0,5 | |||||||
Образотворче мистецтво | 0,5 | |||||||
Мистецтво | ||||||||
Інформатика | 0,5 | |||||||
Трудове навчання | 0,5 | |||||||
Разом | 14 | |||||||
Додаткові години на предмети інваріантної складової, курси за вибором, індивідуальні та групові заняття, консультації | ||||||||
Фінансова грамотність | ||||||||
Всього | 14 | |||||||
Гранично допустиме навантаження на учня (без урахування факультативів, додаткових занять) 5-денний робочий тиждень | ||||||||
Директор | Г.П.Станіславська | |||||||
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН | ||||||||
учня 6 класу гімназії "ТРИВІТА" на 2021-2022 н.р. | ||||||||
МАЛАНІЙ ОЛЕГА | ||||||||
Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень у класах | |||||||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | Разом | |||
Математика | 2 | |||||||
Алгебра | ||||||||
Геометрія | ||||||||
Українська мова | 1,75 | |||||||
Перша іноземна мова (англійська мова) | 1,5 | |||||||
Друга іноземна мова (німецька мова) | 1 | |||||||
Українська література | 1 | |||||||
Зарубіжна література | 1 | |||||||
Історія України | ||||||||
Всесвітня історія | ||||||||
Історія (інтегрований курс) | 1 | |||||||
Основи християнської етики | 0,5 | |||||||
Правознавство (практичний курс) | ||||||||
Природознавство | ||||||||
Біологія | 1 | |||||||
Географія | 1 | |||||||
Фізика | ||||||||
Хімія | ||||||||
Фізична культура | 0,5 | |||||||
Основи здоров'я | 0,5 | |||||||
Музичне мистецтво | 0,25 | |||||||
Образотворче мистецтво | 0,25 | |||||||
Мистецтво | ||||||||
Інформатика | 0,5 | |||||||
Трудове навчання | 0,25 | |||||||
Разом | 14 | |||||||
Додаткові години на предмети інваріантної складової, курси за вибором, індивідуальні та групові заняття, консультації | ||||||||
Фінансова грамотність | ||||||||
Всього | 14 | |||||||
Гранично допустиме навантаження на учня (без урахування факультативів, додаткових занять) 5-денний робочий тиждень | ||||||||
Директор | Г.П.Станіславська | |||||||
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН | ||||||||
учня 6 класу гімназії "ТРИВІТА" на 2021-2022 н.р. | ||||||||
СИМОВИЧА АНДРІЯ | ||||||||
Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень у класах | |||||||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | Разом | |||
Математика | 2 | |||||||
Алгебра | ||||||||
Геометрія | ||||||||
Українська мова | 1,75 | |||||||
Перша іноземна мова (англійська мова) | 1,5 | |||||||
Друга іноземна мова (німецька мова) | 1 | |||||||
Українська література | 1 | |||||||
Зарубіжна література | 1 | |||||||
Історія України | ||||||||
Всесвітня історія | ||||||||
Історія (інтегрований курс) | 1 | |||||||
Основи християнської етики | 0,5 | |||||||
Правознавство (практичний курс) | ||||||||
Природознавство | ||||||||
Біологія | 1 | |||||||
Географія | 1 | |||||||
Фізика | ||||||||
Хімія | ||||||||
Фізична культура | 0,5 | |||||||
Основи здоров'я | 0,5 | |||||||
Музичне мистецтво | 0,25 | |||||||
Образотворче мистецтво | 0,25 | |||||||
Мистецтво | ||||||||
Інформатика | 0,5 | |||||||
Трудове навчання | 0,25 | |||||||
Разом | 14 | |||||||
Додаткові години на предмети інваріантної складової, курси за вибором, індивідуальні та групові заняття, консультації | ||||||||
Фінансова грамотність | ||||||||
Всього | 14 | |||||||
Гранично допустиме навантаження на учня (без урахування факультативів, додаткових занять) 5-денний робочий тиждень | ||||||||
Директор | Г.П.Станіславська | |||||||
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН | ||||||||
учня 6 класу гімназії "ТРИВІТА" на 2021-2022 н.р. | ||||||||
ЖБАДИНСЬКОГО ЮРІЯ | ||||||||
Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень у класах | |||||||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | Разом | |||
Математика | 2 | |||||||
Алгебра | ||||||||
Геометрія | ||||||||
Українська мова | 1,75 | |||||||
Перша іноземна мова (англійська мова) | 1,5 | |||||||
Друга іноземна мова (німецька мова) | 1 | |||||||
Українська література | 1 | |||||||
Зарубіжна література | 1 | |||||||
Історія України | ||||||||
Всесвітня історія | ||||||||
Історія (інтегрований курс) | 1 | |||||||
Основи християнської етики | 0,5 | |||||||
Правознавство (практичний курс) | ||||||||
Природознавство | ||||||||
Біологія | 1 | |||||||
Географія | 1 | |||||||
Фізика | ||||||||
Хімія | ||||||||
Фізична культура | 0,5 | |||||||
Основи здоров'я | 0,5 | |||||||
Музичне мистецтво | 0,25 | |||||||
Образотворче мистецтво | 0,25 | |||||||
Мистецтво | ||||||||
Інформатика | 0,5 | |||||||
Трудове навчання | 0,25 | |||||||
Разом | 14 | |||||||
Додаткові години на предмети інваріантної складової, курси за вибором, індивідуальні та групові заняття, консультації | ||||||||
Фінансова грамотність | ||||||||
Всього | 14 | |||||||
Гранично допустиме навантаження на учня (без урахування факультативів, додаткових занять) 5-денний робочий тиждень | ||||||||
Директор | Г.П.Станіславська | |||||||
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН | ||||||||
учня 6 класу гімназії "ТРИВІТА" на 2021-2022 н.р. | ||||||||
СИМОВИЧА АНДРІЯ | ||||||||
Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень у класах | |||||||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | Разом | |||
Математика | 2 | |||||||
Алгебра | ||||||||
Геометрія | ||||||||
Українська мова | 1,75 | |||||||
Перша іноземна мова (англійська мова) | 1,5 | |||||||
Друга іноземна мова (німецька мова) | 1 | |||||||
Українська література | 1 | |||||||
Зарубіжна література | 1 | |||||||
Історія України | ||||||||
Всесвітня історія | ||||||||
Історія (інтегрований курс) | 1 | |||||||
Основи християнської етики | 0,5 | |||||||
Правознавство (практичний курс) | ||||||||
Природознавство | ||||||||
Біологія | 1 | |||||||
Географія | 1 | |||||||
Фізика | ||||||||
Хімія | ||||||||
Фізична культура | 0,5 | |||||||
Основи здоров'я | 0,5 | |||||||
Музичне мистецтво | 0,25 | |||||||
Образотворче мистецтво | 0,25 | |||||||
Мистецтво | ||||||||
Інформатика | 0,5 | |||||||
Трудове навчання | 0,25 | |||||||
Разом | 14 | |||||||
Додаткові години на предмети інваріантної складової, курси за вибором, індивідуальні та групові заняття, консультації | ||||||||
Фінансова грамотність | ||||||||
Всього | 14 | |||||||
Гранично допустиме навантаження на учня (без урахування факультативів, додаткових занять) 5-денний робочий тиждень | ||||||||
Директор | Г.П.Станіславська | |||||||
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН | ||||||||
учня 6 класу гімназії "ТРИВІТА" на 2021-2022 н.р. | ||||||||
ПАСЛАВСЬКОГО БОГДАНА | ||||||||
Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень у класах | |||||||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | Разом | |||
Математика | 2 | |||||||
Алгебра | ||||||||
Геометрія | ||||||||
Українська мова | 1,75 | |||||||
Перша іноземна мова (англійська мова) | 1,5 | |||||||
Друга іноземна мова (німецька мова) | 1 | |||||||
Українська література | 1 | |||||||
Зарубіжна література | 1 | |||||||
Історія України | ||||||||
Всесвітня історія | ||||||||
Історія (інтегрований курс) | 1 | |||||||
Основи християнської етики | 0,5 | |||||||
Правознавство (практичний курс) | ||||||||
Природознавство | ||||||||
Біологія | 1 | |||||||
Географія | 1 | |||||||
Фізика | ||||||||
Хімія | ||||||||
Фізична культура | 0,5 | |||||||
Основи здоров'я | 0,5 | |||||||
Музичне мистецтво | 0,25 | |||||||
Образотворче мистецтво | 0,25 | |||||||
Мистецтво | ||||||||
Інформатика | 0,5 | |||||||
Трудове навчання | 0,25 | |||||||
Разом | 14 | |||||||
Додаткові години на предмети інваріантної складової, курси за вибором, індивідуальні та групові заняття, консультації | ||||||||
Фінансова грамотність | ||||||||
Всього | 14 | |||||||
Гранично допустиме навантаження на учня (без урахування факультативів, додаткових занять) 5-денний робочий тиждень | ||||||||
Директор | Г.П.Станіславська | |||||||
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН | ||||||||
учениці 6 класу гімназії "ТРИВІТА" на 2021-2022 н.р. | ||||||||
КОБАРЕНКО ЮЛІЇ | ||||||||
Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень у класах | |||||||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | Разом | |||
Математика | 2 | |||||||
Алгебра | ||||||||
Геометрія | ||||||||
Українська мова | 1,75 | |||||||
Перша іноземна мова (англійська мова) | 1,5 | |||||||
Друга іноземна мова (німецька мова) | 1 | |||||||
Українська література | 1 | |||||||
Зарубіжна література | 1 | |||||||
Історія України | ||||||||
Всесвітня історія | ||||||||
Історія (інтегрований курс) | 1 | |||||||
Основи християнської етики | 0,5 | |||||||
Правознавство (практичний курс) | ||||||||
Природознавство | ||||||||
Біологія | 1 | |||||||
Географія | 1 | |||||||
Фізика | ||||||||
Хімія | ||||||||
Фізична культура | 0,5 | |||||||
Основи здоров'я | 0,5 | |||||||
Музичне мистецтво | 0,25 | |||||||
Образотворче мистецтво | 0,25 | |||||||
Мистецтво | ||||||||
Інформатика | 0,5 | |||||||
Трудове навчання | 0,25 | |||||||
Разом | 14 | |||||||
Додаткові години на предмети інваріантної складової, курси за вибором, індивідуальні та групові заняття, консультації | ||||||||
Фінансова грамотність | ||||||||
Всього | 14 | |||||||
Гранично допустиме навантаження на учня (без урахування факультативів, додаткових занять) 5-денний робочий тиждень | ||||||||
Директор | Г.П.Станіславська | |||||||
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН | ||||||||
учня 7 класу гімназії "ТРИВІТА" на 2021-2022 н.р. | ||||||||
ВЕНГЕРА ОЛЕГА | ||||||||
Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень у класах | |||||||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | Разом | |||
Математика | ||||||||
Алгебра | 1 | |||||||
Геометрія | 1 | |||||||
Українська мова | 1,25 | |||||||
Перша іноземна мова (англійська мова) | 1,25 | |||||||
Друга іноземна мова (німецька мова) | 1 | |||||||
Українська література | 0,75 | |||||||
Зарубіжна література | 1 | |||||||
Історія України | 0,5 | |||||||
Всесвітня історія | 0,5 | |||||||
Історія (інтегрований курс) | ||||||||
Основи християнської етики | 0,5 | |||||||
Правознавство (практичний курс) | ||||||||
Природознавство | ||||||||
Біологія | 0,75 | |||||||
Географія | 0,75 | |||||||
Фізика | 1 | |||||||
Хімія | 0,75 | |||||||
Фізична культура | 0,5 | |||||||
Основи здоров'я | 0,25 | |||||||
Музичне мистецтво | 0,25 | |||||||
Образотворче мистецтво | 0,25 | |||||||
Мистецтво | ||||||||
Інформатика | 0,5 | |||||||
Трудове навчання | 0,25 | |||||||
Разом | 14 | |||||||
Додаткові години на предмети інваріантної складової, курси за вибором, індивідуальні та групові заняття, консультації | ||||||||
Фінансова грамотність | ||||||||
Всього | 14 | |||||||
Гранично допустиме навантаження на учня (без урахування факультативів, додаткових занять) 5-денний робочий тиждень | ||||||||
Директор | Г.П.Станіславська | |||||||
ІV. Перелік навчальних програм
Освітні навчальні програми
Початкові класи
для 1 -4 класів - за Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти (1-2, 3-4 класи), розробленою під керівництвом Р.Б.Шияна
№ | Предмет | Клас | Програма за якою працюємо | Наказ |
1 | Математика Українська мова Англійська мова Я досліджую світ* · мовно-літературна · математична · природнича · технологічна · громадянська та історична · соціальна і здоровʹязбережна · інформатична · Інформатика (у 2 класі) Музичне мистецтво Образотворче мистецтво Фізична культура Фізична культура (ритміка) | 1-2 | Типова освітня програма початкової освіти, розроблену під керівництвом Шияна Р. Б., 1-2 клас |
|
2 | Математика Українська мова Англійська мова Я досліджую світ* · мовно-літературна · математична · природнича · технологічна · громадянська та історична · соціальна і здоровʹязбережна Інформатика Музичне мистецтво Образотворче мистецтво Фізична культура Фізична культура (ритміка) | 3-4 | Типова освітня програма початкової освіти, розроблену під керівництвом Шияна Р. Б., 3-4 клас |
|
5 – 9 класи
У 5-9 класах навчальний процес здійснюватиметься відповідно до таких типових освітніх програм:
- Типова освітня програма закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня, затверджена наказом МОН від 20.04.2018№ 405
№ | Предмет | Клас | Програма за якою працюємо | Наказ |
1 | Українська мова | 5-9 | УКРАЇНСЬКА МОВА. Програма для 5-9-х класів ЗНЗ | Наказ. МОН України від № 804 07.06.2017 |
2 | Українська література | 5-9 | УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА. Програма для 5-9-х класів ЗНЗ | Наказ. МОН України від № 804 07.06.2017 |
3 | Історія | 5-9 | ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ 5–9класи навчальна програма для ЗНЗ | Наказ. МОН України від № 804 07.06.2017 |
4 | Математика Алгебра Геометрія | 5-6 7-9 | МАТЕМАТИКА 5-9 класи навчальна програма для ЗНЗ | Наказ. МОН України від № 804 07.06.2017 |
5 | Фізика | 7-9 | Фізика 7-9 класи навчальна програма для ЗНЗ | Наказ. МОН України від № 804 07.06.2017 |
6 | Хімія | 7-9 | Хімія 7-9 класи навчальна програма для ЗНЗ | Наказ. МОН України від № 804 07.06.2017 |
7 | Біологія | 6-9 | БІОЛОГІЯ 6– 9 класи Навчальна програма для ЗНЗ | Наказ. МОН України від № 804 07.06.2017 |
8 | Інформатика | 7-9 | ІНФОРМАТИКА 5-9 класи Навчальна програма для ЗНЗ | Наказ. МОН України від № 804 07.06.2017 |
9 | Інформатика | 5-6 | ІНФОРМАТИКА 5-9 класи, для учнів які вивчали в 2-4 класах Навчальна програма для ЗНЗ | Наказ. МОН України від № 804 07.06.2017 |
10 | Англійська мова Німецька мова | 5-9 8,9 | Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів 5 – 9 класи | Наказ. МОН України від № 804 07.06.2017 |
11 | Географія | 6-9 | ГЕОГРАФІЯ 6 – 9 класи Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів | Наказ. МОН України від № 804 07.06.2017 |
12 | Зарубіжна література | 5-9 | ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА програма для загальноосвітніх навчальних закладів 5–9 класи | Наказ. МОН України від № 804 07.06.2017 |
13 | Музичне мистецтво Образотворче мистецтво Мистецтво | 5,6 5,6 7-9 | МИСТЕЦТВО 5– 9 класи Навчальна програма для ЗНЗ | Наказ. МОН України від № 804 07.06.2017 |
14 | Трудове навчання | 5-9 | ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ 5–9 класи Програма для ЗНЗ | Наказ. МОН України від № 804 07.06.2017 |
15 | Основи здоров’я | 5-9 | ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я 5 –9 класи Програма для ЗНЗ | Наказ. МОН України від № 804 07.06.2017 |
16 | Природознавство | 5 | ПРИРОДОЗНАВСТВО 5 клас Програма для ЗНЗ | Наказ. МОН України від № 804 07.06.2017 |
17 | Фізична культура | 5-9 | Навчальна програма З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ для ЗНЗ 5–9 класи | затверджена наказом МОН від 23.10.2017 № 1407 |
18 | Правознавство | 9 | Навчальна програма з основ правознавства для 9 класу | Наказ. МОН України від № 804 07.06.2017 |
Програмне забезпечення варіативного компоненту
ПОЧАТКОВА ШКОЛА
№ з\п | Назва курсу | Клас | К-ть годин | Науково-методичне забезпечення (програма) |
1 | «Основи християнської етики» | 1 2 3 4 | 1 1 1 1 | Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Основи християнської етики.1-11класи.- Острог: Видавництво Нац. університету «Острозька академія» , 2010 |
ОСНОВНА ШКОЛА
№ з\п | Назва курсу | Клас | К-сть годин | Науково-методичне забезпечення (програма) |
1 | Основи християнської етики | 5 6 7 8 9 | 1 1 1 1 1 | Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Основи християнської етики.1-11класи.- Острог: Видавництво Нац. університету «Острозька академія» , 2010. |
2 | Фінансова грамотність | 5 6 7 8 | 1 1 1 1 | Програма курсу за вибором «Фінансова грамотність», 5-9 класи . За загальною редакцією доктора економічних наук, професора Смовженко Т.С., схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах» комісією з економіки Науково-методичної ради з питань освіти МОН України лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 29.05.2015 № 14.1/12-Г-328 |
Коментарi