Повернутися до звичайного режиму

/Files/images/usp/Слайд8.JPG/Files/images/usp/Слайд1.JPG/Files/images/usp/Слайд2.JPG/Files/images/usp/Слайд4.JPG/Files/images/usp/Слайд6.JPG /Files/images/usp/Слайд3.JPG/Files/images/usp/Слайд5.JPG /Files/images/usp/Слайд7.JPG

У І семестрі 2022-2023 навчального року адміністрація закладу та педагогічний колектив працювали відповідно до статей 26,66 Закону України «Про освіту», статей 10,11 Закону України «Про повну загальну середню освіту», постанови Головного державного санітарного лікаря України від 06.09.2021 № 10 «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину в зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)», Тимчасового порядку організації освітнього процесу у навчальному закладі в умовах адаптивного карантину та на час війни.

Протягом І семестру навчання учнів 1-9-х класів було організовано в форматах;

- очного навчання;

- дистанційне навчання;

- інклюзивне навчання (6 класів);

-індивідуальне навчання:

педагогічний патронаж;

сімейна форма(4 учні);

екстернатна форма.

Гімназія «Тривіта» здійснювала свою діяльність відповідно до Статуту. Були створені оптимальні умови для забезпечення конституційного права кожного громадянина на доступну якісну освіту, отримання молоддю повної загальної середньої освіти .

Педагогічний колектив школи працював над реалізацією педагогічної проблеми: «Формування конкурентоспроможної, соціалізованої особистості, громадянина-патріота шляхом упровадження сучасних інноваційних технологій на засадах компетентнісного підходу». Проведено певну роботу щодо збереження і розвитку шкільної мережі. Кількість учнів на кінець І семестру 2022/2023н.р. становить – 306 учнів.

У І семестрі 2022/2023 навчального року освітній процес закладу освіти був організований відповідно до затверджених в установленому порядку річного навчального плану і річного плану роботи закладу.

Відповідно до річного плану в грудні 2022 року було здійснено аналіз виконання робочих навчальних планів і програм з навчальних дисциплін, під час яких враховувались їх особливості та результати різних видів контролю (фронтального, класно-узагальнюючого, тематичного), характеру контролю (оглядового, поточного, наступного).

Результати перевірки показали, що виконання навчальних програм в 1-9-х класах у межах часу, відведеного робочим навчальним планом закладу освіти на навчальний рік на вивчення предметів (кількість годин за програмою та фактична кількість використаних годин) збігається, відхилень від змісту навчальних програм не виявлено.

Обов’язкова кількість тематичних контрольних робіт, оцінювань з усіх навчальних предметів, що визначена чинними навчальними програмами, дотримана, тематичне оцінювання рівня навчальних досягнень учнів за формою проведення було: усним, письмовим, різнорівневим тестуванням, практичною роботою відповідно до специфіки навчальних предметів; кількість обов’язкових лабораторних, практичнихробіт, передбачених чинними програмами з навчальних предметів, дотримана; варіативна складова робочого навчального плану в 1-9-х классах виконана.

Протягом І семестру 2022/2023н.р.вдосконалювалася система оцінювання навчальних досягнень учнів, як засобу гуманізації освіти. З урахуванням особливостей викладання навчальних предметів було визначено доцільність поточного оцінювання, основними видами оцінювання навчальних досягнень учнів з навчальних предметів у 5-11 класах було тематичне, в 1-4-хкласах – вербальне.

За підсумками І семестру 2022/2023н.р .із 302 учні 1-9 класів:

167 учень 1-4-х класів – вербальне оцінювання;

115 учнів 5-9-х класів – атестовані за 12-бальною системою.






Клас Загальна кількість учнів Кількість атестованих учнів Початковий рівень,% Середній рівень,% Достатній рівень,% Високий рівень,% Якість знань% Успішність% Рейтинг
1-А 20
2-А 26
2-Б 24
3-А 24
3-Б 19
4-А 28
4-Б 26
Разом 167
23 22 18,2 27,3 50 4,5 54,5 81,8 2
21 19 16 47 37 0 37 84 4
18 14 21,5 35,7 35,7 7,1 42,8 78,5 3
7-Б 14 11 0 27,3 63,6 9,1 72,7 100 1
8-А 24 20 10 75 15 0 15 90 7
8-Б 23 19 31,6 47,4 15,8 5,3 21,1 68,4 5
9 12 10 10 70 20 0 20 90 6
Разом 135 115 19 54 38 4
16,5% 47% 33% 3,5% 36,5% 83,5%

Шлях коригування індивідуальної траєкторії успішності учнів, чиї показники нижче середнього рівня знань:

1. Керівникам ШМО суспільно-гуманітарного циклу Рясновій В. І., природничого циклу Косик Г.М., початкових класів Партиці Н.В. проаналізувати підсумки навчальної роботи вчителів своїх кафедр та успішність учнів за 2022 -2023 н.р. та накреслити шляхи усунення недоліків по результативності навчально- виховної роботи

Термін-січень-лютий 2023 р.

2. Вчителям - предметникам, учні яких засвоїли навчальний матеріал на початковому рівні:

- розробити систему індивідуальної роботи з учнями як на уроках так і у позаурочний час;

- в червні 2023 року виступити перед батьками на батьківських зборах, де проаналізувати рівень успішності їх дітей та виробити рекомендації для батьків для спільної роботи по покращенню результативності знань учнів;

- формуючи пізнавальну активність учнів, уроки проводити на високому рівні з використанням інноваційних технологій.

3. Заступнику директора з навчально – виховної роботи Лернер Т.Я. :

- взяти на особливий контроль стан викладання предметів з початковими показниками рівня навченості учнів на кінець І семестру;

- надавати вчителям методичну допомогу для планування роботи

відповідно до сучасних вимог та рекомендацій МОН України по різних напрямків навчально-виховної діяльності.

Кiлькiсть переглядiв: 142

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.