Гімназія «ТРИВІТА» Львівської міської ради - це середній загальноосвітній навчальний заклад І-ІІ ступенів, який забезпечує надання початкової та базової загальної середньої освіти, створений відповідно до рішення виконавчого комітету Львівської міської Ради від 28.07.2000р № 416 «Про створення загальноосвітньої Авторської школи «ТРИВІТА», затвердженого ухвалою Львівської міської ради від 31.08.2000 р. №762-а «Про зміни в мережі навчально-виховних закладів міста Львова».
Форма власності комунальна.
Юридична адреса загальноосвітнього навчального закладу:
В умовах реалізації Концепції «Нова українська школа» та відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 19 січня 2017р. №79 «Про проведення всеукраїнського експерименту за темою «Теоретико-методологічні засади моделювання розвитку авторських шкіл» на базі загальноосвітніх шкіл України» Авторська школа «ТРИВІТА» включена до переліку експериментальних навчальних закладів.
Авторська модель «Школа «ТРИВІТА»» - це школа духовно-морального спрямування, в якій створено умови для навчання, виховання та формування цілісної особистості на засадах християнських цінностей.
На виконання наказу управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради від 30.01.2018р. №36р «Про зміну типів та назв загальноосвітніх навчальних закладів м.Львова» назву «Загальноосвітня авторська школа «ТРИВІТА» м.Львова» змінено на «Гімназія «ТРИВІТА» Львівської міської ради».
Гімназія «ТРИВІТА» – навчально-виховний заклад духовно-морального спрямування. Назва школи «ТРИВІТА» - це тріада – ТРИ ВІТА - три життя – «дитина – вчитель - батьки» або «школа – родина - церква».
У школі створено освітню спільноту через взаємодію та співпрацю різних учасників: учнів, батьків, вчителів, адміністрації та персоналу. Упродовж дитинства та юності учневі необхідно досвідчувати особисті стосунки з педагогами. Знання, яке учні здобувають, має великий вплив на них, якщо воно покладене в контекст їхніх особистих зацікавлень, справжньої взаємності, відповідності підходу, стилю життя та щоденної поведінки.
Спільнотний вимір тут потрібно плекати в повазі до індивідуальної ролі кожного, оскільки він - одна з найбільш збагачувальних обставин для сучасної школи. Особливим завданням школи є створити у шкільній спільноті атмосферу, оживлену євангельським духом свободи і любові.
Це атмосфера, коли:
Ø всі у школі визнають, що кожна дитина унікальна і є даром Божим;
Ø щоденна молитва як шлях до духовної зрілості;
Ø кожен погоджується з навчально-виховними цілями і співпрацює щодо їхнього досягнення;
Ø міжособистісні взаємини ґрунтуються на любові та християнській свободі;
Ø кожен у щоденному житті засвідчує християнські цінності;
Ø перед кожним учнем постає виклик прагнути до найвищого можливого рівня виховання - і загальнолюдського, і християнського
Ø допомога учню базується на тісному контакті з його батьками.
Батьки добре розуміють свою дитину і цілеспрямовано дотримуються вибраної тактики;
Ø стосунки учителя з учнем будуються на основі толерантних взаємовідносин;
Ø всі педагоги знають можливості учня і налаштовані на його підтримку;
Ø життя класу побудоване таким чином, щоб зняти в учня почуття безпорадності і невдачі;
Ø вирішення шкільних проблем розглядається крізь призму християнських цінностей.