Ласкаво просимо до Гімназії "ТРИВІТА"!

Гімназія «ТРИВІТА» Львівської міської ради - це середній загальноосвітній навчальний заклад І-ІІ ступенів, який забезпечує надання початкової та базової загальної середньої освіти, створений відповідно до рішення виконавчого комітету Львівської міської Ради від 28.07.2000р № 416 «Про створення загальноосвітньої Авторської школи «ТРИВІТА», затвердженого ухвалою Львівської міської ради від 31.08.2000 р. №762-а «Про зміни в мережі навчально-виховних закладів міста Львова».

Форма власності комунальна.

Юридична адреса загальноосвітнього навчального закладу:

79066, м.Львів, вул.Зубрівська,1; тел.254-61-45; ел.пошта: tryvita@ukr.net

Загальна кількість класів – 14.

Кількість учнів – 310.

В умовах реалізації Концепції «Нова українська школа» та відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 19 січня 2017р. №79 «Про проведення всеукраїнського експерименту за темою «Теоретико-методологічні засади моделювання розвитку авторських шкіл» на базі загальноосвітніх шкіл України» Авторська школа «ТРИВІТА» включена до переліку експериментальних навчальних закладів.

Авторська модель «Школа «ТРИВІТА»» - це школа духовно-морального спрямування, в якій створено умови для навчання, виховання та формування цілісної особистості на засадах християнських цінностей.

На виконання наказу управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради від 30.01.2018р. №36р «Про зміну типів та назв загальноосвітніх навчальних закладів м.Львова» назву «Загальноосвітня авторська школа «ТРИВІТА» м.Львова» змінено на «Гімназія «ТРИВІТА» Львівської міської ради».

Гімназія «ТРИВІТА» – навчально-виховний заклад духовно-морального спрямування. Назва школи «ТРИВІТА» - це тріада – ТРИ ВІТА - три життя – «дитина – вчитель - батьки» або «школа – родина - церква».

У школі створено освітню спільноту через взаємодію та співпрацю різних учасників: учнів, батьків, вчителів, адміністрації та персоналу. Упродовж дитинства та юності учневі необхідно досвідчувати особисті стосунки з педагогами. Знання, яке учні здобувають, має великий вплив на них, якщо воно покладене в контекст їхніх особистих зацікавлень, справжньої взаємності, відповідності підходу, стилю життя та щоденної поведінки.

Спільнотний вимір тут потрібно плекати в повазі до індивідуальної ролі кожного, оскільки він - одна з найбільш збагачувальних обставин для сучасної школи. Особливим завданням школи є створити у шкільній спільноті атмосферу, оживлену євангельським духом свободи і любові.

Це атмосфера, коли:
Ø всі у школі визнають, що кожна дитина унікальна і є даром Божим;
Ø щоденна молитва як шлях до духовної зрілості;
Ø кожен погоджується з навчально-виховними цілями і співпрацює щодо їхнього досягнення;

Ø міжособистісні взаємини ґрунтуються на любові та християнській свободі;

Ø кожен у щоденному житті засвідчує християнські цінності;

Ø перед кожним учнем постає виклик прагнути до найвищого можливого рівня виховання - і загальнолюдського, і християнського

Ø допомога учню базується на тісному контакті з його батьками.

Батьки добре розуміють свою дитину і цілеспрямовано дотримуються вибраної тактики;
Ø стосунки учителя з учнем будуються на основі толерантних взаємовідносин;

Ø всі педагоги знають можливості учня і налаштовані на його підтримку;

Ø життя класу побудоване таким чином, щоб зняти в учня почуття безпорадності і невдачі;

Ø вирішення шкільних проблем розглядається крізь призму християнських цінностей.

Модель гімназії "ТРИВІТА" (авторської школи)

Питання? Відповідь!

рейтинг
відповіді
перегляди
рейтинг0
відповіді1
перегляди208
рейтинг0
відповіді1
перегляди229
Задайте Ваше питання
Для того, щоб задати питання на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.