Заходи національно-патріотичного спрямування

Кожний навчальний день у гімназії розпочинається з ранкової зустрічі та спільної молитви, кожний навчальний тиждень розпочинається з підняття Державного Прапора та виконання Гімну України.

Упродовж навчально-виховного процесу через систему виховних заходів, зокрема у І семестрі, були проведені тематичні уроки, години спілкування, виховні заходи національно-патріотичного виховання, які всебічно розвивають в учнях соціальну та громадянську компетентності:

1. З метою відзначення 30 річниці Незалежності України, 01.09 проведено:

-. перший урок – «Моя країна – Україна, а я її дитина», 1-Б клас;

- урок-подорож з елементами проєкту «Путівник незвіданої країни – України», 2-Б клас;

- перший урок «Щоб у серці жила Україна». Виготовлення карти України із побажаннями для нашої держави, 3-А клас;

- «Україна починається з мене», 4 клас;

- перший урок на тему «З Україною в серці», 5 клас;

- екскурсія приурочена до Дня знань та 30-річниці відновлення незалежності України до WIKI бібліотеки на тему: «Вишиванка – генетичний код української нації», 6-А клас;

- урок-диспут «30 років Незалежності. Багато чи мало?», 7-Б клас;

- День Знань. «Україна починається з тебе», 9 клас та інші.

2. Національний урок пам’яті до 80-х роковин невинних жертв Бабиного Яру, проведено вчителем історії та права Проць М.І. для учнів 9 класу (29.09).

3. Учні гімназії доєдналися до «Уроку мужності» з учасниками Операції об’єднаних сил, які є курсантами Національної академії сухопутних військ іменні гетьмана Петра Сагайдачного з метою відзначення Дня захисника України (12.10).

4. До Дня українського козацтва:

- козацькі забави «Ми нащадки козаків», 6-ті, 7-мі, 8 класи, проведено заступником директора з НВР Павельчук А.І., вчителем фізичної культури Клос М.В. та педагогом-організатором Нестер Ю.І. (13.10).

- «Козацькому роду нема переводу». Козацькі забави, 1-Б, 2-Б, 3-А класи (13.10);

- веселі старти, 1-А клас (13.10).

5. Всеукраїнський онлайн-урок профорієнтації, який мав на меті допомогти молодому поколінню визначитися з професією своєї мрії, мотивувати учнів на побудову успішної кар’єри та реалізацію себе в нашій країні, 9 клас (12.10).

6. До Дня Гідності та Свободи (22.11):

- участь у міському челенджі #що_для_мене_свобода, учні 7-Б класу;

- година спілкування «Я маю гідність» . Колективна робота «Я крапля в океані», 1-Б клас;

- виготовлення білих ангелів миру та написання листівок захисникам України, 1-А клас;

- година спілкування «Дорогі Захисники, Вам наша шана!», 2-Б клас.

7. З метою вшанування Дня пам’яті жертв Голодоморів та політичних репресій 26.11.:

- відбулася загальношкільна хвилина мовчання;

- виконано тематичну експозицію у приміщенні гімназії;

- перегляд мультфільму «Ти приніс мені яблуко?». Запалення свічки пам’яті, виготовлення незабудок, символічний поділ одним хлібом між учнями класу, виготовлення ангела пам’яті, 1-ші, 3-ті класи;

- година спілкування «Голодомор 32-33 р.р. Пам’ятаємо…», 2-гі класи;

- інсценівка «Зроніть сльозу, бо ми не мали сліз…», 4 клас;

- «Забуттю не підлягає…». Перегляд фільму «Червоне намисто», 5 клас;

- участь у міському конкурсі малюнків «Пам'ять майбутнього»:

· учасники учні 3-Б та 7-Б класів,

· переможець – учениця 3-Б класу Уніят Юстина.

8. Виконання привітальних листівок для учасників АТО та ООС,1-4 класи.

9. Тематичний виховний захід «Українські вечорниці», організований заступником директора з НВР Павельчук А.І. за сприяння вчителів гімназії Согор М.М., Яреми О.С., Йосифович О.Я., 8-9 класи.

10. Успішна участь у Всеукраїнському конкурсі "Зимові свята та традиції нашого народу", 3-Б клас.

Під час проведення таких заходів спостерігається пробудження інтересу до історичного минулого рідного народу, його героїчної боротьби за волю, свободу і незалежність; захоплення високою духовністю, глибоким патріотизмом наших предків, їхньою вірністю народу та національній ідеї, формування знань про традиції і звичаї українців. Формується соціальна приналежність та виробляється громадянська позиція.

Важливу роль у вихованні молоді відіграє формування любові до літературної спадщини українського народу. Це сприяє формуванню високої мовної культури школяра, вихованню любові до рідного слова, розширює кругозір. Допомагає поглибленню ключової компетентності – спілкування державною мовою.

1. До Дня української писемності та мови проведено (09.11):

- флешмоб творчих робіт «Краса і багатство рідної мови», вчителем української мови та літератури Задорожною Г.М. для учнів 5 класу (дистанційно);

- ХХІ радіодиктант національної єдності, 7-мі, 8 класи (дистанційно);

- п’єса-казка «Чудове місто Алфавіт», 3-Б клас;

- виховний захід «Мови рідної красу, я у серці пронесу», 4 клас;

- учні гімназії за сприяння вчителя української мови та літератури Задорожної Г.М. взяли участь у Міському конкурсі малої прози «Перлини душі. Та посіли призові місця:

· ІІ місце – Мілян Анастасія, 5 клас,

· ІІІ місце – Насадюк Софія, 7-А клас.

2. Авторські читання в ZOOM з Віталією Савченко «Плетиво», 4 клас.

3. В рамках відзначення 100-річчя з дня народження Станіслава Лема відбулася онлайн зустріч з істориком, культурологом, письменником, перекладачем, експертом польсько-українських стосунків Андрієм Павлишиним «Станіслав Лем – львів’янин, що побачив майбутнє, 7-А, 8, 9 класи (01.12)

4. Мультимедійний урок «Вічна Леся», 6-Б клас (20.12).

5. Перемога у конкурсі від літературного журналу «Смайлик», учениця 3-Б класу Радкевич Марія.

Кiлькiсть переглядiв: 79

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.