Замовлення

на курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників

Гімназія «Тривіта» Львівської міської ради

при Комунальному закладі Львівської обласної ради

«Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти»,

які будуть атестуватися у 2024 та 2025 роках та навчатимуться у 2023 році за 30-годинним курсом

ПрізвищеІм'яПо батьковіТемаНомер темиФорма навчання
1Рябець БогданаЗенонівнаУкраїнська мова та література в 5-6 класах нової української школи: модель активного навчання117дистанційно
2КосикГалинаМиколаївнаОсобистісний розвиток, навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної та загальної середньої освіти400дистанційно
3СаківськаІринаВолоди-мирівнаПедагогіка партнерства – шлях до якісної освіти314дистанційно
4ПакІринаРостисла-вівнаНові орієнтири освітньої галузі «іноземні мови»: діяльнісний підхід до навчання англійської мови в 5-6 класах нової української школи101дистанційно

Замовлення

на курси підвищення кваліфікації директорів та заступників директорів

гімназія «Тривіта» Львівської міської ради

при Комунальному закладі Львівської обласної ради

«Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти»,

які будуть атестуватися у 2024, 2025, 2026 роках

та навчатимуться у 2023 році за 30 (60, 90) годинним курсом

№ з/пПрізви-щеІм'яПо батьковіТемаНомер темиФорма навчання (очна, очно-дистан-ційна)
1.ЛернерТетянаЯківнаЗміна культури оцінювання в новій українській школі й упровадження формувального оцінювання у середній та старшій школі: роль адміністрації ЗЗСО203очно-дистанційна
2.Станіс-лавськаГалинаПетрівнаАвтономія ЗЗСО в умовах Нової української школи205очно-дистанційна
3Павель-чукАнаста-сіяІгорівнаПрофесійні компетентності заступників директорів Нової української школи (виховна робота)200очно-дистанційно

Замовлення

на курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників

гімназія «Тривіта» Львівської міської ради

при Комунальному закладі Львівської обласної ради

«Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти»,

які будуть атестуватися у 2026, 2027, 2028 роках

та навчатимуться у 2023 році за 8-годинним спецкурсом

№ з/пПрізвищеІм'яПо батьковіТемаНомер темиФорма навчання (дистанційна, очно-дистанційна)
1КарпаМаріяВасилівнаІнструменти і техніки формувального оцінювання на уроках мовно-літературної освітньої галузі151дистанційна
2МілянНадіяВолоди-мирівнаАктуальність мудрости Г. Сковороди при творенні сучасного освітнього простору351дистанційна
3Семени-наОксанаЗіновіївнаДіяльнісний підхід до навчання зарубіжної літератури в 5-6 класах Нової української школи152дистанційна
4Шереме-таОленаСтепанівнаВиклики щодо оцінювання у 5-6 класах та інструменти для здійснення переходу від рівневого до бального оцінювання у процесі навчання математики562дистанційна
5РясноваВікторіяІванівнаНадання домедичної допомоги: що потрібно вміти кожному учаснику освітнього процесу для збереження життя251очно-дистанційна
6ПроцьМирос-лаваІгорівнаНадання домедичної допомоги: що потрібно вміти кожному учаснику освітнього процесу для збереження життя251дистанційна
7МазурТетянаСтепанівнаМоральні основи статевого виховання552дистанційна
8Задорож-наГалинаМихай-лівнаІнструменти і техніки формувального оцінювання на уроках мовно-літературної освітньої галузі151дистанційна
9НестерЮліяІванівнаМотивація та стимулювання учнів у класах з інклюзивним навчанням458очно-дистанційна
10СогорМиросла-ваМирос-лавівнаМетод проєктів у Новій українській школі в умовах дистанційного навчання254дистанційна
11Грима-люкІринаАдамівнаІнструменти і техніки для ефективного навчання657дистанційно
12ОсадчаТетянаМиколаїв-наКультура мовлення сучасного педагога154дистанційна
13МудраІринаСеменівнаНейронавчання: підходи, інструменти, практика551дистанційна
14БобилякГалинаПавлівнаАктуальність мудрости Г. Сковороди при творенні сучасного освітнього простору351дистанційна
15КорнієнкоНаталіяМиросла-вівнаМетоди управління власними емоційними станами456дистанційна
16ЯремаОксанаСтепанівнаМетод проєктів у Новій українській школі в умовах дистанційного навчання254дистанційна
17ХоминВіраСтепанівнаМотивація та стимулювання учнів у класах з інклюзивним навчанням458дистанційна
18ПартикаНаталіяВолодими-рівнаАктуальність мудрости Г. Сковороди при творенні сучасного освітнього простору351дистанційна
19Ключні-коваГалинаСтанісла-вівнаІнструменти і техніки для ефективного навчання657дистанційна
20СтецькаНаталіяМихайлів-наЯк стати компетентним мовцем: п’ять кроків до мети153очно-дистанційна
21Йосифо-вичОксанаЯросла-вівнаКультура мовлення сучасного педагога154дистанційно
22ВойтикОльгаМикола-ївнаМетоди управління власними емоційними станами456очно-дистанційна
Кiлькiсть переглядiв: 229

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.