Замовлення
на курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників
Гімназія «Тривіта» Львівської міської ради
при Комунальному закладі Львівської обласної ради
«Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти»,
які будуть атестуватися у 2024 та 2025 роках та навчатимуться у 2023 році за 30-годинним курсом
Прізвище | Ім'я | По батькові | Тема | Номер теми | Форма навчання | |
1 | Рябець | Богдана | Зенонівна | Українська мова та література в 5-6 класах нової української школи: модель активного навчання | 117 | дистанційно |
2 | Косик | Галина | Миколаївна | Особистісний розвиток, навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної та загальної середньої освіти | 400 | дистанційно |
3 | Саківська | Ірина | Володи-мирівна | Педагогіка партнерства – шлях до якісної освіти | 314 | дистанційно |
4 | Пак | Ірина | Ростисла-вівна | Нові орієнтири освітньої галузі «іноземні мови»: діяльнісний підхід до навчання англійської мови в 5-6 класах нової української школи | 101 | дистанційно |
Замовлення
на курси підвищення кваліфікації директорів та заступників директорів
гімназія «Тривіта» Львівської міської ради
при Комунальному закладі Львівської обласної ради
«Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти»,
які будуть атестуватися у 2024, 2025, 2026 роках
та навчатимуться у 2023 році за 30 (60, 90) годинним курсом
№ з/п | Прізви-ще | Ім'я | По батькові | Тема | Номер теми | Форма навчання (очна, очно-дистан-ційна) |
1. | Лернер | Тетяна | Яківна | Зміна культури оцінювання в новій українській школі й упровадження формувального оцінювання у середній та старшій школі: роль адміністрації ЗЗСО | 203 | очно-дистанційна |
2. | Станіс-лавська | Галина | Петрівна | Автономія ЗЗСО в умовах Нової української школи | 205 | очно-дистанційна |
3 | Павель-чук | Анаста-сія | Ігорівна | Професійні компетентності заступників директорів Нової української школи (виховна робота) | 200 | очно-дистанційно |
Замовлення
на курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників
гімназія «Тривіта» Львівської міської ради
при Комунальному закладі Львівської обласної ради
«Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти»,
які будуть атестуватися у 2026, 2027, 2028 роках
та навчатимуться у 2023 році за 8-годинним спецкурсом
№ з/п | Прізвище | Ім'я | По батькові | Тема | Номер теми | Форма навчання (дистанційна, очно-дистанційна) |
1 | Карпа | Марія | Василівна | Інструменти і техніки формувального оцінювання на уроках мовно-літературної освітньої галузі | 151 | дистанційна |
2 | Мілян | Надія | Володи-мирівна | Актуальність мудрости Г. Сковороди при творенні сучасного освітнього простору | 351 | дистанційна |
3 | Семени-на | Оксана | Зіновіївна | Діяльнісний підхід до навчання зарубіжної літератури в 5-6 класах Нової української школи | 152 | дистанційна |
4 | Шереме-та | Олена | Степанівна | Виклики щодо оцінювання у 5-6 класах та інструменти для здійснення переходу від рівневого до бального оцінювання у процесі навчання математики | 562 | дистанційна |
5 | Ряснова | Вікторія | Іванівна | Надання домедичної допомоги: що потрібно вміти кожному учаснику освітнього процесу для збереження життя | 251 | очно-дистанційна |
6 | Проць | Мирос-лава | Ігорівна | Надання домедичної допомоги: що потрібно вміти кожному учаснику освітнього процесу для збереження життя | 251 | дистанційна |
7 | Мазур | Тетяна | Степанівна | Моральні основи статевого виховання | 552 | дистанційна |
8 | Задорож-на | Галина | Михай-лівна | Інструменти і техніки формувального оцінювання на уроках мовно-літературної освітньої галузі | 151 | дистанційна |
9 | Нестер | Юлія | Іванівна | Мотивація та стимулювання учнів у класах з інклюзивним навчанням | 458 | очно-дистанційна |
10 | Согор | Миросла-ва | Мирос-лавівна | Метод проєктів у Новій українській школі в умовах дистанційного навчання | 254 | дистанційна |
11 | Грима-люк | Ірина | Адамівна | Інструменти і техніки для ефективного навчання | 657 | дистанційно |
12 | Осадча | Тетяна | Миколаїв-на | Культура мовлення сучасного педагога | 154 | дистанційна |
13 | Мудра | Ірина | Семенівна | Нейронавчання: підходи, інструменти, практика | 551 | дистанційна |
14 | Бобиляк | Галина | Павлівна | Актуальність мудрости Г. Сковороди при творенні сучасного освітнього простору | 351 | дистанційна |
15 | Корнієнко | Наталія | Миросла-вівна | Методи управління власними емоційними станами | 456 | дистанційна |
16 | Ярема | Оксана | Степанівна | Метод проєктів у Новій українській школі в умовах дистанційного навчання | 254 | дистанційна |
17 | Хомин | Віра | Степанівна | Мотивація та стимулювання учнів у класах з інклюзивним навчанням | 458 | дистанційна |
18 | Партика | Наталія | Володими-рівна | Актуальність мудрости Г. Сковороди при творенні сучасного освітнього простору | 351 | дистанційна |
19 | Ключні-кова | Галина | Станісла-вівна | Інструменти і техніки для ефективного навчання | 657 | дистанційна |
20 | Стецька | Наталія | Михайлів-на | Як стати компетентним мовцем: п’ять кроків до мети | 153 | очно-дистанційна |
21 | Йосифо-вич | Оксана | Яросла-вівна | Культура мовлення сучасного педагога | 154 | дистанційно |
22 | Войтик | Ольга | Микола-ївна | Методи управління власними емоційними станами | 456 | очно-дистанційна |
Коментарi